ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ & Ανακοινώσεις & Τρίτων ΕΔΩ, - W3docs Eύκολα ΕΔΩ

01/04/2015

Να ανοίξεις τα μάτια σου να πάρεις δύναμη και πείσμα και να συνεχίσεις...

Έχω αρκετό καιρό να γράψω!

Μερικές φορές έχεις τόσα να πεις , σκέψεις ,ιδέες ,νέα να μοιραστείς .....που τελικά σωπαίνεις!
Δε θα σταθώ στις δικές μου σκέψεις και αντιλήψεις περί καθημερινότητας .
Θα σταθώ σε μια παράγραφο που διάβασα η οποία τα λέει ΟΛΑ.

Δε σε κάνει να σωπάσεις αλλά να ανοίξεις τα μάτια σου να πάρεις δύναμη και πείσμα και να συνεχίσεις  να προχωράς να σκέφτεσαι , να μαθαίνεις να νιώθεις , να απολαμβάνεις , να χαίρεσαι ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΕΣΑΙ  .....

Τα παρακάτω λόγια ενός ανώνυμου στο διαδίκτυο μου  έκαναν ιδιαίτερη εντύπωση (Από το βιβλίο του Δημ. Μπουραντά: «Επί σκηνής χωρίς πρόβα, εκδόσεις: Πατάκη).

Διαβάστε το και σεις  και συγκρατήστε ο καθένας από εσάς αυτά τα απλά καθημερινά  για τα οποία πρέπει να ........μιλάμε και να σκεφτόμαστε ώστε να κάνουμε τις ζωές μας καλύτερες και ευτυχισμένες  !!!
«.....Κάναμε μεγάλα σπίτια και μικρότερες οικογένειες .
Πήγαμε στο φεγγάρι αλλά δε βρίσκουμε το δρόμο να πάμε στο γείτονά μας .
Κατακτήσαμε το διάστημα και χάσαμε τον πλανήτη μας .
Έχουμε περισσότερες γνώσεις και λιγότερη κρίση.
Πολλαπλασιάσαμε τα υπάρχοντά μας και χάσαμε τις αξίες μας .
Έχουμε πλατύτερους δρόμους και στενότερες αντιλήψεις .
Έχουμε περισσότερες ανέσεις και λιγότερο χρόνο.
Αγαπάμε σπάνια ενώ ζηλεύουμε και μισούμε συχνά.
Έχουμε τις βιτρίνες μας γεμάτες και τις αποθήκες της ψυχής μας έρημες και άδειες .
Δώσαμε χρόνια στη ζωή μας και δε δώσαμε ζωή στα χρόνια μας ......»


4 σχολια:

Anonymous said... Best Blogger Tips

ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΑΚΥΡΩΘΗΚΕ Η ΕΚΔΗΛΩΣΗ 3/4/2015;;;;;;;;;;;;
ΘΑ ΒΓΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ;;;;;;;;;;;;;
ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΒΓΕΙ ΣΠΙΤΙ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΜΟΙΡΑΣΕΙ ΦΥΛΛΑΔΙΑ.

ΨΙΛΗ ΑΜΜΟΣ said... Best Blogger Tips

Δεν υπάρχει επίσημη ενημέρωση.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Συνεχίζοντας το θέμα Κοινωνικό Παντοπωλείο. Φεύγοντας προχθές από το Γραφείο της Πρόνοιας ,είπα στην υπεύθυνη να μη συμπληρώσει τίποτα διότι ξέρω μέχρι που είναι ενημερωμένο το SITE του δήμου μέχρι σήμερα 1/4/2015

Πηγαίνοντας στο σπίτι έχει μπει η ανάρτηση:

ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ

Οι αιτήσεις των ενδιαφερομένων μπορούν να κατατίθενται από 17 έως 31/03/2015 στον Δήμο Σαλαμίνας στο Γενικό Πρωτόκολλο καθημερινά εκτός Σαββάτου και Κυριακής.
Τηλ. Επικοινωνίας: 213 - 20 27 581 / 582
210 - 46 46 046

Η Δήμαρχος
Νάννου - Παπαθανασίου Ισιδώρα

ΕΓΡΑΨΑ ΕΓΩ ΣΧΟΛΙΟ 2/4/15
Τι έγινε το διορθώσαμε ,το διορθώσαμε;;;;;;;;
Πάλι αύριο θέλει διόρθωση την ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ δεν συμπληρώσατε!!! Κάνετε βεβιασμένες κινήσεις ,οι οποίες δείχνουν την πολιτική σας ανωριμότητα .και κάνετε το ένα λάθος μετά το άλλο..Εχθές το βράδυ δέχθηκα τηλέφωνο από τη Αντιδήμαρχο θέλοντας να με ερωτήσει για αυτά που έγραψα διότι κάποιος,την είχε ενημερώσει.Άλλη μια φορά συγχαρητήρια ,για την πράξη της.Αυτό έπρεπε να το είχα κάνει εγώ πριν γράψω .Αλλά σεβάστηκα ότι είχε οικογενειακό πρόβλημα, ,και δεύτερο εάν μιλάγαμε ίσως να με έπειθε να μη τα έγραφα κρατήστε και τα δύο.(πιο πολύ το δεύτερο.για να είμαι ειλικρινής)Κλείσαμε ραντεβού σήμερα να πάω στη Πρόνοια για να λυθεί το ζήτημα και ότι η υπεύθυνη θα μου έδινε και την ανάρτηση,δεν γνώριζε η Αντιδήμαρχος το τι έχει γίνει με την ανάρτηση Αντίδραση υπαλλήλου προς τέως ΚΟΙΝΟΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟ(που γνώριζε από παλαιά ότι δεν το βάζω κάτω).απαράδεκτη ,μου είπε να φύγω!! από το σπίτι της;;;;;;;; δεν μου δείχνει τίποτα!! πια είμαι που τα ζητάω;;;Ούτε την Αντιδήμαρχο δεν άκουγε. Δεν υπήρχε άλλη ανάρτηση από την πιό πάνω .
Η ανάρτηση έλεγε δικαιολογητικά Από 17/3 Εως 31/3/2015 όπως το διορθώσανε το (2014)1).Ζήτησα τις αιτήσεις να δω την ημερομηνία των πρωτοκόλλων (διότι οι αιτήσεις πρέπει να είναι Από 18/3/2015,Παρ΄΄οτι η Αντιδήμαρχος επέμενε να μου τις δώσουν ήταν αδύνατο.Καταλαβαίνουμε πιστεύω ,διότι υπήρχαν αιτήσεις πολύ πριν της 18/3 Πως αλήθεια το έμαθαν όλα αυτά;τα 80 άτομα;;;
2)Αφού η υπεύθυνη της ανάρτησης είχε βάλει λήξη 31/3/15 Έπρεπε την άλλη μέρα έπρεπε να κάνουν διοικητικό συμβούλιο να ελεγχούν οι αιτήσεις ,και πάει λέγοντας Εσείς λοιπόν πρίν την λήξη μοιράσατε τρόφιμα,3) Αφου βάλατε την ανάρτηση τον Μάρτιο
και όχι ότι διορθώσατε την παλαιά για να μου κλείσετε το στόμα. αφήσατε το τηλέφωνο 4646046 που αυτό το ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΡΓΉΣΕΙ
μήνες πριν.
Σαν τα παιδάκια ,το ένα ψέμα μετά το άλλο, Το να παραδεχθείτε το λάθος δεν είναι τόσο φρικτό ,εγωιστικό θα έλεγα.
Δεν θα ασχοληθώ ,άλλο με το θέμα ,από δω και πέρα είναι θέμα της ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ και της Αντιπολίτευσης
Απλός επιβεβαιώνω άλλη μια φορά ότι στο κούτελο μου δεν γράφει Μ νη...ΑΛΛΆ Δημητριαδου Μαρια

Τα συμπεράσματα δικά σας!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Θα πω και εγω ενα μεγάλο ΕΥΓΕ στην κυρία ΖΗΣΗ και ενα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στον Κ. ΧΑΤΖΗΠΕΡΟ για όλα αυτά που κάνουν για το νησίς μας Και ενα πιο μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ και στα άλλα άτομα που πλαισιώνουν το κοινωνικό Ιατρείο ΓΙΑΤΡΟΥΣ, ΒΟΗΘΟΥΣ,ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ που πιστεύω με την πείρα κοντά στους Γιατρούς μας έχουν γίνει αναντικατάστατοι.Εγώ γνωρίζω ένα από αυτά τα άτομα ,και τον θεωρώ σαν αδελφό τον κ. Γαβρίλη Γιάννη .Αυτό το παιδί έχει γεννηθεί για να βοηθά .εύχομαι και στη ζωή του να βρει όσα προσφέρει.
Συγνώμη αν μου δόθηκε να κάνω χρήση το Blog ( σαν το πάμε ΠΑΚΕΤΟ) Για να ευχαριστήσω Δημόσια αυτό το παιδί που σε δύσκολες στιγμές μου στάθηκε ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ σε όλους σας. .Και καλή δύναμη στο έργο σας.

Πρόταση μου προς την Δημοτική Αρχή Να τους δωθεί ο χώρος του ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΥ διότι που θα μπουν όλα αυτά που θα μας δώσει ο Περιφερειάρχης:::::::::Άλλωστε το κοινωνικό παντοπωλείο μπορεί να δώσει αυτά που έχει να δώσει και έξω από την ΠΡΟΝΟΙΑ αρκεί να έχει να ΔΩΣΕΙ!!!
ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ ΜΑΡΙΑ