ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ & Ανακοινώσεις & Τρίτων ΕΔΩ, - W3docs Eύκολα ΕΔΩ

01/10/2017

Χρόνια πολλά σε όλους τους παπούδες και τις γιαγιάδες του κόσμου.

1η Οκτωβρίου, Ημέρα του παππού και της γιαγιάς.
Η φωτογραφία που πάντα θα μας καθηλώνει.
Ημέρα του παππού και της γιαγιάς: Η φωτογραφία που πάντα θα μας καθηλώνει | Newsit.gr
«Αυτό είναι η αγάπη. Μπορεί να μην ήταν η καλύτερη 31η Δεκεμβρίου της ζωής μου, αλλά αυτό είναι μέρος της καθημερινότητάς μου. Κάποια εποχή με κρατούσες εσύ στα γόνατα και τώρα είναι η σειρά μου, μικρή μου γιαγιά, χωρίς ντροπή ή φόβο και θα ήθελα να υπενθυμίσω ότι τι ζωή πρέπει να την ζούμε και να δίνουμε μάχη γι’ αυτήν.»

Ο νεαρός Ιταλός έγραφε στη λεζάντα της φωτογραφίας: «Αυτό είναι η αγάπη. Μπορεί να μην ήταν η καλύτερη 31η Δεκεμβρίου της ζωής μου, αλλά αυτό είναι μέρος της καθημερινότητάς μου. 
Κάποια εποχή με κρατούσες εσύ στα γόνατα και τώρα είναι η σειρά μου, μικρή μου γιαγιά, χωρίς ντροπή ή φόβο και θα ήθελα να υπενθυμίσω ότι τι ζωή πρέπει να την ζούμε και να δίνουμε μάχη γι’ αυτήν.» 

H φωτογραφία τραβήχτηκε κατά τη διάρκεια του δείπνου της Πρωτοχρονιάς. Πήρε την γιαγιά του αγκαλιά καθώς είχε σπάσει το πόδι της. και ήταν πολύ δύσκολο να περπατήσει.
Στη φωτογραφία εμφανίζεται ο ίδιος να κρατά την 87χρονη γιαγιά του Antonia, η οποία πάσχει από τη νόσο του Αλτσχάιμερ.

Το μήνυμα αυτό έκαν μέσα σε λίγη ώρα το γύρο του κόσμου, και συγκλονίζει ακόμη.
Μιλώντας στην Corriere della Sera, ο ιταλός Giancarlo Mursciniano είπε μεταξύ άλλων: «Μεγάλωσα στο σπίτι των παππούδων μου, είχα ένα δωμάτιο στο σπίτι τους για να τους βοηθάω, ωστόσο όλα αυτά τα χρόνια αυτοί μου προσέφεραν περισσότερα».


Ημέρα του παππού και της γιαγιάς – To Doodle της Google

Ημέρα του παππού και της γιαγιάς

Η Παγκόσμια Ημέρα των Ηλικιωμένων, γνωστή και ως «Παγκόσμια Ημέρα για την Τρίτη Ηλικία» εορτάζεται κάθε χρόνο την 1η Οκτωβρίου. Υιοθετήθηκε από τη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ το 1990, για να αποτίσει τον οφειλόμενο φόρο τιμής στους ηλικιωμένους, αλλά και να επισημάνει τα προβλήματα, που αντιμετωπίζουν.


0 σχολια: