ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ & Ανακοινώσεις & Τρίτων ΕΔΩ, - W3docs Eύκολα ΕΔΩ

11/11/2017

« Η κριτική σου …με το ονοματάκι σου φίλε μου αρλούμπα »!

Προς τον ανώνυμο σχολιαστή μου.... ,
Σε πληροφορώ, αγαπητέ μου ανώνυμε,  ότι διαβάζω με ενδιαφέρον τα σχόλια των αναγνωστών μου και πάντα δημοσιεύω  τα περισσότερα, εφόσον υπακούουν στους περιορισμούς και τους κανόνες που διέπουν το Blog μου (βλ. «ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ/ Κανόνες Καλής Συμπεριφοράς» και τους περιορισμούς που αναφέρονται στο «Μήνυμα της φόρμας σχολίων» ).

Είναι λοιπόν σαφές ότι,
προς τους ευκαιριακούς  σχολιαστές που κρύβονται πίσω από ψευδώνυμο ή την ανωνυμία, ούτε απαντώ ούτε δημοσιεύω τα σχόλια τους, πολύ δε περισσότερα όταν αυτά αναφέρονται σε συγκεκριμένο πρόσωπο και όχι στην ουσία του θέματος της ανάρτησης.

Εσύ, ενώ λοιπόν με προσφωνείς με το μικρό μου όνομα (άρα με γνωρίζεις προσωπικά), δεν έχεις το θάρρος να υπογράψεις  το σχόλιο σου.

Αν και ανώνυμος, επιφυλάσσεις για τον εαυτόν σου το δικαίωμα να με εγκαλείς, βέβαιος  ότι κανείς δεν έχει το δικαίωμα να σου αφαιρεί το «ελεύθερο» της κακοήθους αρλούμπας σου.

Είναι αλήθεια ότι ορισμένα σχόλια, επικριτικά ή και εγκωμιαστικά, πλουτίζουν τον διάλογο, είναι όμως κατάπτυστα όταν αυτά στρέφονται ανωνύμως κατά του διαχειριστή ή άλλου συγκεκριμένου προσώπου και όχι στην ουσία του θέματος.

Συνεπώς, αγαπητέ μου ανώνυμε υβριστή, σου συνιστώ προσωπικό κουράγιο και να γνωρίζεις ότι τα σχόλια ουσίας ανεξάρτητα από το αν αντικρούουν τις απόψεις μου ή τις επικροτούν, προκαλούν τη χαρά και το ενδιαφέρον ενός διαλόγου  αρκεί να είναι επώνυμα .


0 σχολια: