Το blog μας, θέλοντας να σας ενημερώσει έγκαιρα για τις επερχόμενες μεγάλες ευκαιρίες, σας γνωστοποιεί ότι η αγορά προετοιμάζεται για την BlackFriday (ημέρα μεγάλων εκπτώσεων), μετά τον αιφνιδιασμό που δέχθηκε πέρυσι από την πρωτοβουλία της αλυσίδας Public να λανσάρει τον θεσμό, αλλά και για τη Cyber Monday, που συνήθως ακολουθεί (εκπτώσεις στα ηλεκτρονικά καταστήματα).
Και οι δύο εκπτωτικές ημέρες, έκαναν την εμφάνισή τους κατ' αρχάς στις ΗΠΑ.
Ακολούθως εξαπλώθηκαν και σε άλλες αγορές, ως ένα μερικώς επιτυχημένο μάρκετινγκ, τρικ που προσελκύει καταναλωτές και δημιουργεί μια «γέφυρα», έως την έναρξη της επίσημης χριστουγεννιάτικης περιόδου.
Το εγχείρημα που υιοθετήθηκε επιτυχώς σε αρκετές χώρες θα πραγματοποιηθεί στην Ελλάδα στις 24 Νοεμβρίου για 2η φορά.
Να σημειωθεί ότι στο εξωτερικό είναι τέτοια η «σημασία» της Μαύρης Παρασκευής για τους καταναλωτές και τέτοιο το όφελός τους από τις προσφορές, που συχνά σημειώνονται επεισόδια ανάμεσα σε καταναλωτές που περιμένουν στις ουρές.
Ο όρος BlackFriday έχει τις ρίζες του στη δεκαετία του 1960 και σηματοδοτεί την αρχή της Χριστουγεννιάτικης περιόδου αγορών στις ΗΠΑ.
Επίσης σας ενημερώνουμε ότι από την 1η Νοεμβρίου 2017 έως 15 Νοεμβρίου 2017, ισχύουν οι ενδιάμεσες χειμερινές εκπτώσεις.
Κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων, πέραν της αναγραφής της παλαιάς και της νέας τιμής των προϊόντων και υπηρεσιών που πωλούνται με έκπτωση, επιτρέπεται και η αναγραφή και η εμπορική επικοινωνία ποσοστού έκπτωσης.
Σύμφωνα με τις διατάξεις του νόμου (άρθρο 21 ν. 4177/2013), σε όσους παραβαίνουν τις διατάξεις περί εκπτώσεων επιβάλλεται πρόστιμο ποσού ίσου με το 0,5% του ετήσιου κύκλου εργασιών και πάντως όχι κατώτερο από πέντε χιλιάδες (5.000) ευρώ.
Σε περίπτωση που επιβληθεί για δεύτερη φορά πρόστιμο για την ίδια παράβαση μέσα σε διάστημα πέντε (5) ετών, το πρόστιμο αυξάνεται στο 3% του ετήσιου κύκλου εργασιών της συγκεκριμένης επιχείρησης.
Στην επιβαρυντική περίπτωση που οι εκπτώσεις είναι ανακριβείς ή παραπλανητικές ως προς το ποσοστό τους ή ως προς την ακρίβεια των αναγραφόμενων τιμών ή ως προς την ποσότητα των προσφερόμενων με έκπτωση προϊόντων ή ενέχουν οποιασδήποτε μορφής απόκρυψη ή παραπλάνηση του καταναλωτή, επιβάλλεται πρόστιμο ποσού ίσου με το 1% του ετήσιου κύκλου εργασιών και πάντως όχι κατώτερο από δέκα χιλιάδες (10.000) ευρώ.
Σε περίπτωση που επιβληθεί για δεύτερη φορά πρόστιμο για την ίδια παράβαση μέσα σε διάστημα πέντε (5) ετών, το πρόστιμο αυξάνεται στο 3% του ετήσιου κύκλου εργασιών της συγκεκριμένης επιχείρησης.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
0 σχολια:
Post a Comment