ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ & Ανακοινώσεις & Τρίτων ΕΔΩ, - W3docs Eύκολα ΕΔΩ

17/06/2014

΄Ενας Μήνας Μετά - «Υποψήφιοι στα μανταλάκια» μια... διαδικασία που ευτυχώς δεν εφαρμόστηκε στο νησί μας !!

Συμπληρώθηκε σχεδόν ένας μήνας από τις τελευταίες Αυτοδιοικητικές εκλογές και κανένας εκ των υποψηφίων δεν φάνηκε υπεράνω σκοπιμοτήτων, αντάξιος των προεκλογικών υποσχέσεων του για διαφάνεια, και ανεξάρτητα του αποτελέσματος δεν αισθάνθηκε την ανάγκη, την υποχρέωση ρε αδερφέ, να δημοσιοποιήσει το κοστολόγιο του αλλά και τα συμπεράσματά του από τον τρόπο με τον οποίο συμμετείχε στην προεκλογική του καμπάνια, για τις λάθος επιλογές του.


Θυμάμαι  κάποιους υποψηφίους συνδυασμού να λένε  ότι με «Δύο καλές αναρτήσεις την ημέρα και με δελτία τύπου στο facebook …... θα πάμε μια χαρά».

Αποτέλεσμα  άγνοιας; μα φυσικά  αφού δεν γνώριζαν πως « Θαυμαστό μεν είναι ως μέσο το  Ίντερνετ  … όμως θαύματα δεν μπορεί να κάνει » .

Αποτέλεσμα;  ... υποψήφιοι δήμαρχοι αλλά και δημοτικοί σύμβουλοι που πίστεψαν ότι ήταν αρκετό .... με μια καλή διαχείριση του λογαριασμού τους στο Facebook, να διεκδικήσουν «στα ίσα» μια θέση στον ήλιο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης πλανήθηκαν πλάνη οικτρά ».

Επαλήθευσαν με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο αυτό που ….. σε ελεύθερη απόδοση λέμε σε τέτοιες περιπτώσεις πως « Με...  ευχές .... δεν μπορούσαν να βάψουν αυγά».

Μπορεί το μέσο να έχει σε ένα βαθμό «εκδημοκρατικοποιήσει» τη μάχη της ψήφου, τους διέφυγε όμως  πως το ίδιο μέσο δίνει την ίδια δυνατότητα και προς στους επικριτές τους .

Πως στην ίδια πλατφόρμα επικοινωνίας, τα εναντίον τους δυσμενή σχόλια μπορούσαν να κάνουν τόση ζημιά που δεν το φαντάζονταν.

Οι περισσότεροι από αυτούς πίστεψαν  ότι, επειδή το κόστος μιας προεκλογικής εκστρατείας μέσα από το Ιντερνέτ, έχει σαφώς χαμηλότερο κόστος σε σχέση με τα παράλογα αλλά ισχύοντα λίγα μόλις χρόνια πριν, θα ήταν αρκετό με λίγα ευρώ την ημέρα και απευθυνόμενοι στοχευμένα στους επισκέπτες των τοπικών Blogs και τους χρήστες του Facebook θα κατακτούσαν την κορυφή.

Και επειδή «ο σταυρός» παίζεται στην αναγνωρισιμότητα, εφαρμόστηκε το κλασικό και τυποποιημένο κλισέ, .....«καμπάνια με ένα στοιχειώδες site (το οποίο μετεκλογικά εγκαταλείπεται), υποτυπώδες έντυπο υλικό μαζί με την «αν και ντεμοντέ» εν τούτοις η χρήσιμη  καρτούλα με τη φωτογραφία με τα βασικά στοιχεία του υποψηφίου.

Ούτε συζήτηση για διενέργεια δημοσκοπήσεων ή και πρόσληψη εταιρείας-συμβούλου επικοινωνίας, και τα δύο τα απέφυγαν …. όπως ο διάβολος το λιβάνι.

Προτιμήθηκε το στήσιμο ενός  εκλογικού κέντρου και η αποστολή μαζικών SMS για το οποία χρησιμοποιήθηκαν καθώς λέγεται, σύμφωνα πάντα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, κινητά τηλέφωνα και τα μέσα του δήμου, το κόστος των οποίων και η αλήθεια διερευνάται.

Ελπίζω την επόμενη φορά να μη δούμε και στο νησί μας την νέα πρωτοτυπία που κυριάρχησε στην περιφέρεια, ...«Υποψήφιοι στα μανταλάκια» η παραπάνω εικόνα επιβεβαιώνει του λόγου το αληθές.


0 σχολια: