ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ & Ανακοινώσεις & Τρίτων ΕΔΩ, - W3docs Eύκολα ΕΔΩ

19/02/2021

Η τεχνολογία του «Για πρώτη Φορά » και πώς να κάνει κάποιος το μαύρο άσπρο

Αίσωπος - Πολλοί μεγάλα επαγγέλλονται, μηδέ μικρά ποιήσαι δυνάμενοι.


Όταν μια δημοτική παράταξη επισωρεύει δεινά σ’ ένα έρμο τόπο, που κοστίζει τα μαλλιά της κεφαλής μας, θεωρώ απολύτως λογικό να το ρίχνει στο σόου και στο ψέμα, ελπίζοντας μήπως και με τον τρόπο αυτό ξεγελάσει όσους βρει διαθέσιμους όχι μόνο για το σήμερα αλλά και για τις επόμενες εκλογές. 

Πραγματικά μένω άφωνος για το πόσο έχει προχωρήσει η τεχνολογία αυτή ως επιστήμη!. 

Άρτος (σανός) και θεάματα.

Το θέμα δεν είναι τι κάνει η κυβερνώσα δημοτική παράταξη, το θέμα είμαι «εγώ ο δημότης». 

Εγώ, ενώ με έχουν διδάξει για πολλά χρόνια ότι είμαι ένας « σοφός », στην πράξη είμαι έτοιμος να καταπιώ αμάσητο τον σανό που με ταΐζουν, να ξεχνάω ό,τι έχει προηγηθεί, ότι έχει μεσολαβήσει, να στέκομαι με το στόμα ανοιχτό σαν "χάνος", στον μέγα αρχηγό… αυτόν τον τεράστιο, τον νέο, τον άφθαρτο, αυτόν που δεσμεύτηκε προεκλογικά ότι θα ισιώσει ότι είναι στραβό ότι θα ….θα…ότι θα κάνει το σωστό « Για πρώτη Φορά »

Εγώ που πιστεύω ότι ο τύπος δεν είναι ένας «παραμυθάς», αφού είναι από τους κορυφαίους που έχουν περάσει από την διοίκηση αυτού του τόπου. 
Αυτός που με αντιμετωπίζει με χαμόγελο και ευπρέπεια, που δεν είναι προσβλητικός, σαν τους προηγούμενους, κι’ ας τον κατηγορούν ότι γνωρίζει πολύ καλά ότι «όταν λέει όσα λέει», και με την ευκολία που τα εκστομίζει, απέχουν μίλια μακριά από την αλήθεια και την πραγματικότητα. 

Εγώ ο δημότης που δεν είμαι σε θέση να διακρίνω αν έχει οικοδομήσει μέσα του ένα ολόκληρο σκεπτικό πως απευθύνεται σε αμαθή, σε αγράμματο, σε άσχετο, ανίκανο να αντιληφθώ τι είναι αυτά που μου λέει, ότι είμαι έτοιμος να χάψω το οτιδήποτε μου υπόσχεται, γιατί θέλω να ακούσω το αισιόδοξο, το ελπιδοφόρο, το χαρούμενο, χαϊδεύοντας τ' αφτιά μου επαναλαμβάνοντας το « Για πρώτη φορά». 

Να μη μπορώ να διακρίνω ότι γι' αυτόν σημασία έχει η στιγμή, η στιγμή που γι’ αυτή ζει και εργάζεται και που του ταιριάζει γιατί έτσι διαμορφώνει το πλαίσιο ώστε να μπορεί να ελέγξει την κατάσταση. 

Δεν ξέρω, Ίσως κάποιες φορές να χρειάζονται νέα δεδομένα για να επαναπροσδιορίσουμε τα όριά μας, ίσως.



0 σχολια: