ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ & Ανακοινώσεις & Τρίτων ΕΔΩ, - W3docs Eύκολα ΕΔΩ

09/04/2010

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΑΝΩΝΥΜΟ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ

Ανώνυμος σχολιαστής στις 22-3-2009 στο "ΕΝΑΣ ΑΠΟΜΑΧΟΣ !!! ΑΝΑΡΩΤΙΕΤΑΙ .... με προέτρεψε να αφήσω την στείρα τεχνική της δεξιάς προπαγάνδας κι’ αντί κρίσεων για το καλό του νησιού μας θα βοηθούσαν οι εποικοδομητικές μου προτάσεις.  
Αγαπητέ ανώνυμε φίλε, αφού εσύ μεν προσωπικά με γνωρίζεις ,θα έπρεπε επίσης να ξέρεις και τις θέσεις μου αλλά και την προσφορά μου στο νησί.
Σου απαντώ λοιπόν έστω και τώρα στη δύση της νιότης μου(αλήθεια είναι) ότι, Αγώνας σημαίνει προσπάθεια, προσπάθεια διαρκή για πρόοδό, πρόοδο που θα οδηγεί στην απόλυτη ελευθερία και την απόλαυση όλων των δώρων και αγαθών της ζωής, επανάσταση πνεύματος, επανάσταση αισθήματος.  
Σημαίνει ανατροπή, ανατροπή κάθε φαύλου, ερειπωμένου και σαθρού, πόλεμο διαρκή και αμείλικτο, κατά της ψευτιάς, του Φαρισαϊσμού και της αδικίας. 
Αγώνας εναντίων εκείνων που από την Θρησκεία, η οποία αποτελεί μίαν ανάγκη ψυχής, κρατάνε ότι κατορθώνει να τους παρουσιάζει στα μάτια μας ως θεοσεβείς, ενώ στραγγαλίζουν τα παραγγέλματα της, που είναι αντίθετα προς τα συμφέροντά τους.  
Σημαίνει Ανάσταση, Ανάσταση της αλήθειας και της κοινωνικής δικαιοσύνης.  
Αγώνας που ποτέ δεν προσωποποιείται, που αποτελεί μία ΙΔΕΑ εναντίον όσων προσπαθούν να αμαυρώνουν με ψευδολογίες, να συντρίψουν υπολήψεις να δημιουργήσουν θύματα.  
Από την Ιδέα αυτή εμπνέομαι, κι οπλισμένος με αυταπάρνηση και πίστη προς όσα πρεσβεύω, καρτερικά και με σθένος θα μάχομαι όσο μου το επιτρέπει η δύση της νιότης μου.  
Προτάσεις και προγράμματα με λύσεις δίνουν μόνο όσοι διεκδικούν διοικητικές θέσεις, όλοι οι άλλοι, εμείς, κρίνουμε συγκρίνουμε και ενημερωμένοι αποφασίζουμε.  
Δεν διεκδικώ πολιτικά οφίτσια ούτε έχω παιδιά να βολέψω, και δεν ζητώ την ψήφο κανενός.
Μάταια λοιπόν ονειρεύονται οι περισσότεροι πολιτικά αντίθετοι μου, ότι είναι δυνατόν ποτέ να ανακόψουν την προσπάθεια έκφρασης κρίσεων επί των πράξεών τους.
 
 
Κάποια μέρα, κοιτάζοντας πίσω, τα χρόνια πού αγωνίστηκες, θα σου φαίνονται τα πιο ωραία. Φρόυντ
[ dispraise ]


0 σχολια: