ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ & Ανακοινώσεις & Τρίτων ΕΔΩ, - W3docs Eύκολα ΕΔΩ

15/07/2010

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ... .....ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

Μέχρι το τέλος Αυγούστου, πρώτα ο θεός θα είμαι στη Ψιλή Άμμο….. και είμαι ιδιαίτερα υπερήφανος γι αυτό ……
Θα αράξω….. εκεί τα κιλά μου….. κι ας λένε πως δεν με παίρνει …
Επώνυμα και ανώνυμα σχόλια…… Θα τα διαβάσω τον Σεπτέμβριο ……
Ιδιαίτερα σε σένα ΧΑΣΑΝ ή ΛΙΒΑΝΕΖΕ, όπως κι αν σε λένε, όποιος κι αν σε έβαλε, όποιον κι αν εκπροσωπείς , Σου λέω ότι…. είσαι οοοο.. ΠΡΩΤΟΣ, είσαι οοοο...ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ, είσαι οοο .. ΕΞΥΠΝΟΤΕΡΟΣ.
Μπροστά σου δεν κάνω μία ……..ΜΕΓΑΛΕ !!!!!
Κι αν  κάποια πράγματα δεν ξεχνιούνται τόσο εύκολα... τι να κάνουμε ;; πάρε το στειλιάρι σου, όπως λες κι έλα, έτσι δεν κάνουν στην δημοκρατία που εσύ πιστεύεις ;; αλλιώς..... να σου στείλω έναν ανεμιστήρα… και να  προσέχεις να μη μου λερωθείς……
Ελπίζω αυτή τη φορά ο πανδαμάτωρ χρόνος να κάνει σωστά την δουλειά του…
Και μέχρι τότε !!!!
ΚΑΛΟ   ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ
Admin/Ψιλη Άμμος


1 σχολια:

Π. Λιάσκος said... Best Blogger Tips

Αγαπητέ φίλε admin μη σου πω πως μου έλειψες!!
Μου έλειψαν οι αναρτήσεις και οι τοποθετήσεις σου έστω κι αν πολλές φορές δεν συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.
Σου εύχομαι καλό Φθινόπωρο υγεία αγωνιστικότητα, η επόμενη δεκαετία είναι δικιά μας κι ας τους να τρώνε τα πόδια τους
Με εκτίμηση
Π. Λιάσκος