ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ & Ανακοινώσεις & Τρίτων ΕΔΩ, - W3docs Eύκολα ΕΔΩ

19/03/2018

Η Νέα πλωτή δεξαμενή επισκευής μεγάλων πλοίων που παρέλαβε ο ΟΛΠ, θα παραμείνει στο Πέραμα ή προορίζεται για την Κυνόσουρα της Σαλαμίνας ??

Στοχεύοντας στον διπλασιασμό μακροπρόθεσμα των επισκευαζόμενων στις εγκαταστάσεις του εμπορικών και επιβατηγών πλοίων στα 450 ετησίως, ο ΟΛΠ παρέλαβε τη μεγαλύτερη μέχρι στιγμής πλωτή δεξαμενή, προκειμένου να αυξήσει τη δυναμικότητα της ναυπηγοεπισκευαστικής ζώνης Περάματος (ΝΕΖ) και να επεκτείνει τις δυνατότητες εξυπηρέτησης μεγαλύτερων πλοίων.

Η αξία της νέας δεξαμενής «Πειραιάς ΙΙΙ» των 84.239 τόνων ολικής χωρητικότητας ανέρχεται στα 23.835.000 ευρώ και κατασκευάστηκε στην Cosco SH (Dalian) Shipyard Co.
Με βάση το μέγεθος και τις άλλες προδιαγραφές της, θα μπορεί να φιλοξενεί για επισκευές και συντήρηση ακόμα και τα μεγαλύτερα εκ των ακτοπλοϊκών πλοίων της χώρας αλλά και της ευρύτερης περιφέρειας της Ανατολικής Μεσογείου, τα οποία μέχρι τώρα αναγκάζονται να στραφούν σε μονάδες άλλων χωρών, ώστε να εξυπηρετηθούν.
Η νέα πλωτή δεξαμενή «Πειραιάς ΙΙΙ» μπορεί να εξυπηρετήσει πλοία μήκους μέχρι 240 μ. και πλάτους 35 μ., μεταφορικής ικανότητας 80.000 τόνων και διαθέτει σύγχρονο εξοπλισμό γερανών.
Θα μπορεί, όμως, να φιλοξενήσει ακόμα και πολύ μεγάλα φορτηγά πλοία (Panamax) και δεξαμενόπλοια. Παράλληλα, σχεδιάζεται να επεκταθεί η δραστηριότητα και στην εξυπηρέτηση υποστηρικτικών πλοίων και πλωτών εξεδρών που δραστηριοποιούνται στην υπεράκτια βιομηχανία εξόρυξης υδρογονανθράκων.
Ηδη στη ΝΕΖ έχουν επισκευαστεί ή εκσυγχρονιστεί τέτοια πλοία και ναυπηγήματα.

Παράλληλα με την έλευση της πλωτής δεξαμενής, η πέμπτη δεξαμενή που θα διαθέτει πλέον, ο ΟΛΠ αναμένεται να ξεκινήσει εντός του 2018 και τα έργα αναβάθμισης των υποδομών και δικτύων της ΝΕΖ, στην οποία η εταιρεία εκμισθώνει σε τρίτους υπεργολάβους εκτάσεις.
Η νέα πλωτή δεξαμενή  διαθέτει σύγχρονο εξοπλισμό γερανών και προσωρινά αγκυροβολήθηκε πλησίον του ανατολικού προβλήτα της ΝΕΖ, αλλά θα προσδεθεί οριστικά στις σχετικές υποδομές που έχουν κατασκευαστεί στον δυτικό προβλήτα της ζώνης.
OLP_PALINORProductions_FloatingDock_009



Η πορεία των ναυπηγοεπισκευών εξαρτάται από πολλούς εξωγενείς παράγοντες, πρωτίστως όμως περιορίζεται σημαντικά από τη χωρητικότητα των υποδομών. 
Σε αυτό το πλαίσιο, η Cosco προχώρησε στην αγορά της «Πειραιάς ΙΙΙ», ενώ μακροπρόθεσμα αναμένεται να αγοράσει άλλη μία, ακόμα μεγαλύτερη πλωτή δεξαμενή, ή να επιχειρήσει να αποκτήσει τη μόνιμη δεξαμενή IV του Σκαραμαγκά (500.000 τόνων), ο οποίος με δικαστική απόφαση τέθηκε σε καθεστώς ειδικής διαχείρισης την προηγούμενη εβδομάδα, και αναμένεται να εκπλειστηριαστούν τα περιουσιακά του στοιχεία σε δώδεκα μήνες.
Οι συνολικές επενδύσεις που προβλέπονται στη σύμβαση παραχώρησης και βρίσκονται σε εξέλιξη στη ΝΕΖ  Περάματος θα ξεπεράσουν τα € 55.000.000 και θα μετατρέψουν το λιμάνι του Πειραιά σε κόμβο ναυπηγοεπισκευής στην Ανατολική Μεσόγειο, στοχεύοντας στην προσέλκυση περισσότερων πλοίων ανά έτος ως απόρροια της αυξημένης αξιοπιστίας και της αποτελεσματικής εξυπηρέτησης.


1 σχολια:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Απόλυτα σωστός.