Την ερχόμενη Τρίτη ή Τετάρτη ανοίγει η πλατφόρμα για την αξιολόγηση των δημόιων υπηρεσιών από τους πολίτες, μέσω του gov.gr, δίνοντας έτσι σε περίπου 5 εκατομμύρια εγγεγραμμένους πολίτες στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας την δυνατότητα να συμμετάσχουν σε μία ευρεία έρευνα ικανοποίησης.
Ένα νέο εργαλείο, ένα ισχυρό κανάλι ανάδρασης από τους πολίτες για τις υπηρεσίες που επηρεάζουν την καθημερινότητά μας.
Στόχος της αξιολόγησης, κατ’ αρχήν είναι
να δούμε για ποιο λόγο δεν είναι ικανοποιητική η βαθμολογία που δίνουν οι
χρήστες των κρατικών δημόσιων υπηρεσιών από τους πολίτες, γιατί εν τέλει αυτοί είναι
οι χρήστες των υπηρεσιών.
Οι ερωτήσεις, που κυμαίνονται μεταξύ 40 και 50,
καλύπτουν υπηρεσίες της
κεντρικής κυβέρνησης (ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ,
ΑΑΔΕ, gov.gr), καθώς και τοπικές και περιφερειακές υπηρεσίες,
όπως για παράδειγμα την καθαριότητα, το πράσινο, τις παιδικές χαρές, των φωτισμός
κ.ά.
Όταν οι πολίτες βλέπουν για παράδειγμα ότι δεν είναι καθαρή η γειτονιά τους ή αν είναι ακατάλληλα ηλεκτροφωτισμένη, μπορούν
να την αξιολογήσουν και να μεταφέρουν αυτό το μήνυμα στη δημοτική αρχή.
Άρα να μπορεί να αξιολογηθεί το κεντρικό
κράτος, η δημοτική αρχή, η περιφερειακή αρχή, αφού εντοπίζοντας τα υπάρχοντα
προβλήματα θα μπορέσουν, οι αρμόδιοι, να κάνουν όλες τις απαραίτητες δράσεις, π.χ.
να ενισχυθούν για παράδειγμα τα δρομολόγια αποκομιδής προκειμένου να βελτιωθεί
η συγκεκριμένη κατάσταση, κ.λπ.
Ουσιαστικά, είναι ένα σημαντικό κανάλι
αξιολόγησης υπηρεσιών του δημοσίου τομέα που αφορούν την καθημερινότητα μας.
Η έρευνα θα επαναλαμβάνεται δύο φορές το χρόνο,
Απρίλιο–Μάιο και Οκτώβριο–Νοέμβριο, με σκοπό τη σύγκριση επιδόσεων και την ενίσχυση
της λογοδοσίας.
0 σχολια:
Δημοσίευση σχολίου