ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ & Ανακοινώσεις & Τρίτων ΕΔΩ, - W3docs Eύκολα ΕΔΩ

23/02/2014

ΑΝΕΚΔΟΤΟ-Γράμμα σε φαντάρο από την κοπέλα του...

Αγαπημένε μου Νίκο... 

Πήρα την απόφαση έπειτα από 5 χρόνια να χωρίσουμε, σε παρακαλώ θέλω να μου στείλεις πίσω όποιες φωτογραφίες μου έχεις...
               Δήμητρα.

Κλάμα ο φαντάρος... σκέφτεται όμως λιγάκι...
και πάει στο λόχο του που' ναι καμιά 80αρια φίλοι του και τους ζητάει να του δώσουνε ότι γυναικείες φωτογραφίες έχουν μαζί τους και κατόπιν γράφει το εξής γράμμα..

Αγαπητή Δήμητρα,
Συγνώμη αλλά επειδή δεν μπορώ να θυμηθώ ποια ακριβώς είσαι, σε παρακαλώ... διάλεξε την δικιά σου φωτογραφία και τις υπόλοιπες στείλτες μου πίσω!
                Νίκος



3 σχολια:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Δεν αντιλαμβάνομαι την "σκοπιμότητα" ή αν θες τον υπαινιγμό, είναι όμως όλο "δύναμη" το ανέκδοτο ΜΠΡΑΒΟ φίλε

Anonymous said... Best Blogger Tips

η Καραγιάννη γιατί αποκαλείται γενική γραμματέας ενώ έχει παραιτηθεί? ούτε ντροπή ούτε φιλότιμο και τη δουλειά έχει στο γραφείο δημάρχου

Anonymous said... Best Blogger Tips

ΒΡΕ ΠΑΛΛΙΚΑΡΙ ΜΟΥ ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΕ ΚΡΙΜΑ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΝΤΟΚΤΟΡ
ΠΟΥ ΒΑΖΕΙΣ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΣΤΟ ΤΟΠΙΚΟ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ; ΠΟΙΟ ΤΟΠΙΚΟ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ ,ΑΚΟΜΕ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙΣ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΒΑΖΕΤΕ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ; ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΛΕΓΕΤΕ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ Η ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΣΑΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΛΕΓΧΕΙ ΤΙ ΓΡΑΦΕΤΕ; Η ΚΟΙΤΑΕΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΒΡΕΙ ΟΠΟΙΟΝ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΝ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΣΤΟ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΤΗΣ.ΚΑΙ ΝΑ ΔΩ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΓΙΝΑΤΕ ΠΟΛΛΟΙ ΠΟΙΟ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥΣ ΝΟΜΙΖΩ;.
ΞΑΝΑ ΒΓΑΛΕ ΑΛΛΕΣ ΚΑΡΤΕΣ ΛΕΦΤΑ ΕΧΕΙ Η ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΣΑΣ ,ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΕΙ.

Απάντηση