ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ & Ανακοινώσεις & Τρίτων ΕΔΩ, - W3docs Eύκολα ΕΔΩ

18/05/2010

ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΟΥΚΑΡΙΑΡΗ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΜΟΥ !!!

Αυτά έλεγε η κ. Άντζελα Γκερέκου για τη φοροδιαφυγή στην Κεντρική προεκλογική της ομιλία στην Κέρκυρα, την 1-10-2009.
"Και κατά την δική μου γνώμη, όλο αυτό το κακό ξεκίνησε από ένα και μόνο λόγο, από το ότι από την αρχή , Δεν σεβάστηκαν απολύτως τίποτε!! Δεν σεβάστηκαν τους Πολίτες, δεν σεβάστηκαν τους θεσμούς τις ίδιες τις θέσεις που τους είχαν εμπιστευθεί  . Απενεργοποίησαν το ΣΔΟΕ με αποτέλεσμα  σήμερα να τρέχουν και να μη φτάνουν για να εισπράξουν μερικούς Φόρους".
"ΕΓΩ ΤΟΥΣ «ΣΥΝΟΔΟΙΠΟΡΟΥΣ» ΚΑΙ ΤΟΥΣ «ΣΥΝΤΡΟΦΟΥΣ» ΜΟΥ ΤΟΥΣ ΣΕΒΟΜΑΙ, ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΩ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΙΜΩ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ «ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΙΟΥ», ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΕ ΤΑ ΥΠΟΝΟΟΥΜΕΝΑ» - ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΓΙΝΩ ΕΤΣΙ!!
Πηγή: gerekou.gr


Να γιατί λέω,  Όσα μας υπόσχονται να είναι δημοσιευμένα και με την υπογραφή τους".
Τα γραπτά μένουν - Scripta manent


1 σχολια:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Η ιστορία Βοσκόπουλου –Γκερέκου απλώς επιβεβαίωσε με τον πιο πανηγυρικό τρόπο αυτό που λέμε και διαπιστώνουμε...
-τώρα πια το διαπίστωσαν και οι ξένοι- εδώ και χρόνια σε αυτή την χώρα : οι ελεγκτικοί μηχανισμοί είναι διαβρωμένοι και σάπιοι, δεν υπάρχει σοβαρό κράτος να επιβάλει κανόνες δικαιοσύνη και ισονομία και ο καθένας εκμεταλλευόμενος την θέση του και την δύναμη του κάνει ότι θέλει και μένει ατιμώρητος.


Επί 17 ολόκληρα χρόνια ο συγκεκριμένος τραγουδιστής –αγαπητός κατά τα άλλα- δεν είχε δώσει ούτε ένα ευρώ στην εφορία και το χρέος έφτασε στα 5,5 εκ ευρώ! Τα
δικαστήρια τα είχε χάσει ,αλλά ουδείς κρατικός λειτουργός διανοήθηκε , όπως θα γινόταν για τον οποιοδήποτε απλό πολίτη, να προχωρήσει στην διαδικασία πλειστηριασμού της ακίνητης περιουσίας του για να πάρει το δημόσιο τα χρωστούμενα.
Δήμος Κ.