ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ & Ανακοινώσεις & Τρίτων ΕΔΩ, - W3docs Eύκολα ΕΔΩ

21/06/2010

«Μην τάξεις του άγιου κερί, και του παιδιού κουλούρι» Επιστολή Νο 3

ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ
Ίσως σήμερα στην πρώτη του επαφή με τον λαό της Σαλαμίνας να αιτιολογήσει, Ποιες και γιατί από τις προεκλογικές εξαγγελίες του 2007 ΔΕΝ υλοποιήθηκαν;
Θα του υπενθυμίσουμε τις  προτάσεις του για καινοτόμες Δράσεις σελίδα 1.08.
Υποσχεθήκατε κ. Δήμαρχε:
- Νέες Κοινωνικές Επιχειρήσεις-συνεταιρισμούς.

- Δημοτικό Κολυμβητήριο .
- Δημοτικό Αναψυκτήριο.
- Δημοτική Συγκοινωνία.
- Δημοτικούς χώρους στάθμευσης Ι.Χ αυτοκινήτων.
- Δημοτική Μαρίνα στα Παλούκια και στον Κόλπο της Σαλαμίνας.
- Δημοτικό Οίκο Φροντίδας Ηλικιωμένων.
- Κοινωνική επιχείρηση info-cafe.
- Κοινωνική επιχείρηση Οικολογικών προϊόντων.
- Τουριστική Επιχείρηση για την ανάπτυξη και προώθηση του τουρισμού στο νησί μας.
- Δημοτικό Ενυδρείο.
- Ότι θα οργανώνατε Δημοτικές πλαζ.
- Ότι Θα ιδρύατε Δημοτικές κατασκηνώσεις και τέλος,
- Ότι Θα αναβαθμίζατε τον ρόλο των Δημοτικών Επιχειρήσεων (ΔΕΠΑΣ & Αναπτυξιακό) μέσα από διαφανείς οικονομικές διαδικασίες.
- Αλήθεια υπάρχει δημοσιευμένος Οικονομικός Απολογισμός-Ισολογισμός των ετών 2007 , 2008 και 2009; 
Admin/Ψιλή Άμμος
[ dispraise ]


3 σχολια:

ΨΙΛΗ ΑΜΜΟΣ said... Best Blogger Tips

Προς τον ανώνυμο σχολιαστή στις 21/06/2010 7:27 π.μ.
Φίλε ανώνυμε, το σχόλιο σου δεν αναρτήθηκε διότι ήταν ανυπόγραφο έστω και με ψευδώνυμο.
Θα φιλοξενήσουμε τα επώνυμα σχόλια σου αρκεί να είναι σύμφωνα με την πολιτική μας, πάντως σ’ ευχαριστώ που με επισκέπτεσαι.
Admin/ Ψιλή Άμμος

Anonymous said... Best Blogger Tips

Αν δεν κάνεις ανάρτηση ανώνυμων σχολίων τότε γιατί το έχεις το blog?
Δεν ξέρεις ό,τι τα blogs γι'αυτό το σκοπό δημιουργήθηκαν;

ΨΙΛΗ ΑΜΜΟΣ said... Best Blogger Tips

Απορώ πραγματικά μαζί σου.
Σε πληροφορώ φίλε μου ότι στην Ελλάδα, τα blogs παίζουν τον ρόλο ενός άλλου νέου είδους έκφρασης πέρα των παραδοσιακών μέσων ενημέρωσης.

Το μεγαλύτερο ποσοστό των blogs χαρακτηρίζεται από τους ίδιους τους bloggers «γενικού περιεχομένου» (58%), «προσωπικά» (56%), «πολιτικά» (42%) και με σημαντική διαφορά ακολουθούν πολύ εξειδικευμένα blogs, επικεντρωμένα στη μουσική (18%) τον κινηματογράφο (12%) κ.ά.

Στην Ελλάδα διαπιστώθηκε ότι το ποσοστό της ανωνυμίας (των Blogs όχι των σχολιαστών, συμπεριλαμβανομένης και της ψευδωνυμίας) αγγίζει το 75%, ενώ στα δημοσιεύματα που σχολιάζουν την προσωπική ζωή των ίδιων των bloggers ή τρίτων ξεπερνά το 88%, είναι ανώνυμα.

Στα Blogs αυτά και οι σχολιαστές μπορούν να διατηρούν την ανωνυμία τους.

H συντριπτική πλειοψηφία των πιο διάσημων blogs στην Ελλάδα (troktiko, fimotro, nonews-news, κλπ κλπ ), παραμένει στην... ανωνυμία, δημιουργώντας πολλά ερωτήματα για την ποιότητα της παρεχόμενης πληροφόρησης. [ Πηγή: ΗΜΕΡΙΣΙΑonLine]

Πώς λοιπόν καλέ μου φίλε επιμένεις και απαιτείς να σχολιάζεις ανώνυμα μέσα από ένα επώνυμο Blog;

Έχεις λοιπόν δύο επιλογές, ή σχολιάζεις και εκφράζεσαι κόσμια κάτω από επώνυμο (ή ψευδώνυμο ή γράφεις και λες ότι θέλεις μεν αλλά μέσα από επιβεβαιωμένο e-mail, αλλιώς την κάνεις.

Εγώ επέλεξα τον δύσκολο δρόμο του επώνυμου Blog, υπογράφω πάντα αυτά που πιστεύω και αναλαμβάνω την ευθύνη που μου αναλογεί, Εσύ ;
Admin/Ψιλή Άμμος