ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ & Ανακοινώσεις & Τρίτων ΕΔΩ, - W3docs Eύκολα ΕΔΩ

15/12/2010

« ΜΟΝΑΧΟΥΣ -ΜΟΝΑΧΟΥΣ »

« Τα πρέπει και τα θέλω ενός Έλληνα σε κατάθλιψη »

Από την εποχή του πολυτεχνείου ζήταγα ψωμί, παιδεία, ελευθερία, φώναζα ότι θέλω δωρεάν υγεία, ασφάλεια και εθνική ανεξαρτησία όλο ζήταγα, και ζήταγα,  και τα ζήταγα όλα αυτά από τους άλλους.
ΛΑΘΟΣ ΜΟΥ
Πρέπει να επανορθώσω, πρέπει να  ΘΕΛΩ ΜΟΝΟ  ότι θέλει και ο πρωθυπουργός μου.
Δεν τον εξέλεξα εγώ, με ποιο δικαίωμα άλλωστε , άλλοι μου τον επέβαλαν για να με μάθει να μη ζητώ.
Δεν ξέρω πως έγινε !!  αλλά ξαφνικά ανένηψα και έπαψα να θέλω έμαθα ότι μόνο ΠΡΕΠΕΙ
.
Καί Πρέπει....
Αν είμαι συνταξιούχος να μεταναστέψω προς παράδεισο ή κόλαση μεριά, αλλιώς να ξαναβγώ στη δουλειά, αλλά χωρίς αμοιβή… γιατί αρκετά πήρα μέχρι σήμερα ή 
Να μάθω ΖΏ χωρίς να τρώω, σαν τον γάιδαρο του Χότζα.
Αν είμαι κάτω από τα 65 να πάω σε ημιαπασχόληση όχι σε κανονικό ωράριο και να αμείβομαι λιγότερο να μου κρατάνε περισσότερες εισφορές να είμαι ανασφάλιστος.
Να γίνουν ιδιωτικά τα κρατικά νοσοκομεία και να πληρώνω εισιτήριο εισόδου,
Να πληρώνω περισσότερους έμμεσους και γιατί όχι και άμεσους φόρους.
Αντί για δώρο τα Χριστούγεννα, Πάσχα και καλοκαιρινή άδεια να παίρνω μια ενδεικτική απλή βοήθεια από το χιλιοταλαιπωρημένο από μένα κράτος.
Να μην μιλώ, να μην αντιδρώ, ΝΑ ΜΗ ΘΕΛΩ μπας και ικανοποιηθούν οι δανειστές μας και φύγουν.
Τέλος να κάνω χαλάλι προς την πολύπαθη χώρα μου ότι πιο πολύτιμο έχω, « Τα παιδιά μου », ας πάνε επιτέλους σ’  άλλο κράτος να βρουν δουλειά.
 Όλα αυτά και ότι άλλο μου πουν θα το κάνω υπό τους παρακάτω όρους:
1. Να παραχωρηθεί το Ολυμπιακό Στάδιο στον καλό μας φίλο τον  Όλι Ρέν, να προπονείται τις Κυριακές, να αναπληρώσει ο καημένος τις προπονήσεις που έχασε για χάρη της πατρίδας μου, και 
2. Ούτε να πάνε φυλακή, ούτε να κατασχεθεί η περιουσία από αυτούς που έκλεψαν την χώρα μου τα τελευταία 30 χρόνια, [δεν είμαι απαιτητικός], ούτε να δω τους μισούς από τους βολεμένους κυρίους αφού τα έφαγαν μαζί μου, κατά  Πάγκαλο, να ξεβολευτούν... είπαμε να μην είμαι πλεονέκτης και άδικος.
 Α!!!. Μην το ξεχάσω,  ..... Αν δεν γίνουν σεβαστοί οι όροι μου, ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΩ ΤΙΠΟΤΑ από αυτά που μου ζητούν,
Θα μου πεις ποιος είμαι εγώ που βάζω όρους και μάλιστα να ζητώ να γίνουν σεβαστοί,
Έλα ντε …

Μετά το ....« Καλό κουράγιο» , δες το Video.




0 σχολια: