ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ & Ανακοινώσεις & Τρίτων ΕΔΩ, - W3docs Eύκολα ΕΔΩ

26/02/2010

ΕΝΑΣ ΑΠΟΜΑΧΟΣ !!! ΑΝΑΡΩΤΙΕΤΑΙ ....

Προς τον βουλευτή Β" Πειραιά κ. Δ. Λιντζέρη

Αγανάκτηση και αναστάτωση κ. Λιντζέρη δεν προκαλεί μόνο η υποβάθμιση των προσφερομένων υπηρεσιών υγείας αλλά κι ο ευτελισμός της αξιοπρέπειας του ανθρώπου, η προσπάθεια παραπλάνησης του, κι ακόμα περισσότερο η μονόπλευρη στήριξη της μιας πλευράς.
Διερωτώμαι αν η ερώτηση σας προς την Υπουργό Ναυτιλίας κα. ΚΑΤΣΕΛΗ αποτελεί μία συντεχνιακή στήριξη προς τον θιγέντα γιατρό ή ένδειξη αγανάκτησης για την προκληθείσα αναστάτωση προς τους ασφαλισμένους του Ο.Ν Σαλαμίνας.

Μεγαλύτερη αγανάκτηση όμως και αποστροφή προκαλεί η χρήση του όρου «απόμαχος» αντί του ορθότερου συνταξιούχος.
Όταν η ίδια η ζωή σου καταρρακώνει το σώμα, όταν τα γηρατειά σου προκαλούν πόνο στο σώμα, στο βασανισμένο σου κορμί, πονάς, κι όταν πονάς, πονάς πολύ, πονάς βαθιά.
Τα γερατειά, όπως και να' ναι, πονάνε. Κι αν έχεις περάσει βάσανα πολλά στα νιάτα σου και δύσκολα χρόνια, αν έχεις γνωρίσει καλά στο πετσί σου την καταφρόνια του κόσμου, τότε δεν έχεις να θυμάσαι κάτι, κάτι έτσι για παρηγοριά.
Κι αν σ' έχουν ξεχάσει σ' ένα απόμακρο νησί ή σ’ ένα ανήλιαγο υπόγειο, που κανείς δεν ήρθε τα τελευταία χρόνια να σου πει ένα γλυκό λόγο, ένα ευχαριστώ, να σου μιλήσει για τις χαμένες μάχες και τους αγώνες τους μισοτελειωμένους, τότε η ζωή δεν υποφέρεται.
Πολύ δε περισσότερο όταν έστω και φραστικά ένας γιατρός σε θεωρεί ΑΠΟΜΑΧΟ.
ΟΧΙ κ. ΛΙΤΖΕΡΗ συνταξιούχος εργασιακά είμαι, ΟΧΙ ΑΠΟΜΑΧΟΣ της ζωής, Απόμαχο και απαξιωμένο είναι το Ταμείο μου και η κρατική αδιαφορία.
Τιμημένα γερατειά!! Αλήθεια τι ειρωνεία !!
Τα καράβια, όταν γεράσουν, τα διαλύουν, τα κάνουν παλιοσίδερα. Το δικό μου καράβι όμως, της ζωής μου το καράβι, δεν μπορεί κανείς να το διαλύσει. Θα ταξιδεύει μέσα στο χρόνο, διαπερνώντας τον μέχρι τον τελικό του προορισμό.

Α. Θεοχάρης
Συνταξιούχος ΝΑΤ.


2 σχολια:

Λιντζέρης Δημήτριος Βουλευτής Β’ Πειραιά. said... Best Blogger Tips

Αγαπητέ Κύριε Θεοχάρη,

Με επισκέφθηκαν στο γραφείο μου ο Σύλλογος απομάχων Εμπορικού Ναυτικού Σαλαμίνας με επικεφαλή τον πρόεδρο του κ. Κουτσούκο Σπύρο και η Ένωση απομάχων Συνταξιούχων ΝΑΤ και μου εξέθεσαν το πρόβλημα που τους δημιουργεί η απόφαση του Οίκου του Ναύτου όσον αφορά την πρωτοβάθμια φροντίδα τους .
Και ως γιατρός και ως βουλευτής έπραξα αυτό που θεώρησα καθήκον μου να ΤΑΥΤΙΣΤΩ με το αίτημα των συνταξιούχων και να επιδιώξω την επίλυση του προβλήματος.
Εσείς μηδενίζετε όλη αυτή την προσπάθεια και μεγιστοποιείτε τη λέξη απόμαχος. Όμως η ονομασία του συλλόγου είναι ΑΠΟΜΑΧΟΙ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ.
Άρα δεν είναι δική μου προσέγγιση αλλά των ιδίων των συνταξιούχων.
Βεβαίως ουδόλως αναφέρεται στη ζωή ο όρος αυτός αλλά στο Εμπορικό Ναυτικό. Άλλωστε γνωρίζω πολλούς απόμαχους της εργασίας που κάθε άλλο παρά απόμαχοι της ζωής είναι .
Σας εύχομαι να αισθάνεστε ΜΑΧΙΜΟΣ μέχρι βαθέως γήρατος και να ζήσετε πολλά χρόνια .

Από την ερώτησή μου συγκρατείστε την πρόθεση μου να βοηθήσω στην επίλυση ενός προβλήματος και εγώ συγκρατώ την ΑΔΙΚΙΑ, που ελπίζω από παρεξήγηση , επιφυλάξατε στην προσπάθειά μου.
Να είστε καλά , Με εκτίμηση,
Δημήτρης Λιντζέρης
Βουλευτής Β’ Πειραιά.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Κ. Θεοχάρη.
Αν και "απόμαχος", την τέχνη της δεξιάς προπαγάνδας την έχετε στην πρώτη γραμμή και σε όλες τις αναρτήσεις σας.
Συγχαρητήρια, συνεχείστε το έργο σας.
Εξάλλου γνωστά τα αισθήματά σας για την παράταξη.
΄Εργα θέλουμε κ. Θεοχάρη και όχι λόγια, κατά τις ρήσεις του Ευριπίδη, που έχετε αναρτήσει.
Ακόμη και τώρα στη δύση της νιότης σας, μπορείτε να βοηθείσετε το νησί μας με επικοδομητικές προτάσεις.
Δεν χρειάζονται οι αντιπολιτευτικές έμμεσες ή άμεσες κορώνες.

ΥΣ: Γράφω τόσο καθυστερημένα, γιατί μόλις τώρα "είδα" τον ιστό σας και είναι πολύ καλός.