ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΩ ; ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΡΜΟΔΙΟ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΩ ;
Η « Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης » που ισχύει από 1/1/2011 γνωστή πλέον σε όλους μας ως «Καλλικράτης», έφερε αλλαγές και μεταφορά αρμοδιοτήτων .
Ακούμε ότι η μεταφορά των αρμοδιοτήτων αυτών θα βελτιώσουν της εξυπηρέτηση των πολιτών και των επιχειρήσεων.
Γι' αυτό το σκοπό συστήνονται "επιτροπές διαβούλευσης", "επιτροπές ποιότητας ζωής", μεταφορά πόρων και ένα σορό άλλες αρμοδιότητες που αφορούν τον " αναπτυξιακό περιφερειακό προγραμματισμό ", καθώς επίσης αποκεντρωμένες " Υπηρεσίες δημόσιας υγείας " και " κατασκευής έργων ", ή και νέες αρμοδιότητες όπως η " έκδοση οικοδομικών αδειών ", η " κοινωνική πρόνοια " και η " Έκδοση επαγγελματικών αδειών" κ.ο.κ
Καθιερώνεται ο θεσμός του « Συμπαραστάτη του Δημότη και της Επιχείρησης », εισάγεται η « έξυπνη κάρτα του δημότη », υλοποίηση της « Κάρτας του Πολίτη », συστήνεται αρμόδια υπηρεσία υπεύθυνη για την « παροχή διοικητικής βοήθειας σε άτομα που έχουν αντικειμενική αδυναμία προσπέλασης στους δήμους ή στα ΚΕΠ », και τέλος !!!, « κάθε όργανο και Νομικό Πρόσωπο των ΟΤΑ οφείλει να αναρτά στο Διαδίκτυο τις αποφάσεις του προκειμένου αυτές να είναι εκτελεστές ».
Για να μάθετε ποιες είναι συγκεκριμένα αυτές οι αρμοδιότητες, πατήστε στο αντίστοιχο Pdf για να μεταφερθείτε σε ένα συνοπτικό οδηγό υπηρεσιών που περιλαμβάνει βασικά στοιχεία και χρηστικές πληροφορίες, που πιστεύουμε ότι θα διευκολύνουν τις επαφές σας με τις σχετικές υπηρεσίες του δήμου ή της Περιφέρειας.
ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΠΟ 1/1/2011 ΚΑΙ ΑΠΟ 1/1/2013 ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΑΠΟ 1/1/2011 ΚΑΙ ΑΠΟ 1/7/2011
0 σχολια:
Post a Comment