ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ & Ανακοινώσεις & Τρίτων ΕΔΩ, - W3docs Eύκολα ΕΔΩ

23/05/2012

Βρώμα, βρώμα …πω πω βρώμα !! [Video]

Τους βλέπω να χοροπηδούν, να ταλαντεύονται ανάλογα το καιρό και τον ρυθμό του αρχηγού.
Τους κοιτώ αγανακτισμένος …. Και μετανιώνω που δεν φώναξα κι εγώ χρόνια τώρα …ντροπή σας, που δεν τους μούντζωσα.
Και …..ντράπηκα.

Ντράπηκα που δεν πίστεψα ότι η φωνή μου θα χτυπήσει πάνω τους και θα τους κάψει.
Ένοιωσα ένοχος, κι ας μην έκλεψα εκατομμύρια, κι ας μην πήρα μίζες, κι ας μην διακίνησα μαύρο χρήμα, ούτε γιατί έβαλα μέσον για να μπω σε δουλειά, κι ας μην δωροδόκησα, ή ξεγέλασα το κράτος, μα ….. ένοιωσα ένοχος για τις επιλογές μου, για αυτούς που ψήφισα, για αυτούς που άφησα να με κυβερνούν.
Ένοχος για την σιωπή μου, την συγκατάβαση μου.
Για όλες τις δικαιολογίες που βρήκα για να καλύψω τις δικές μου αλλά και των αγαπημένων μου ανθρώπων μικρές παραβάσεις.
Εκείνες τις καθημερινές, τις απλές που δεν καταστρέφουν τον κόσμο αλλά συντηρούν την ασχήμια του, βάζοντας το δικό τους λιθαράκι.
Ένοχος για τα όχι που δεν είπα, για συμπεριφορές που δεν αποδοκίμασα.
Για όλες τις φορές που συμβιβάστηκα για όσες φορές έκανα τα στραβά μάτια χωρίς να συνειδητοποιώ ότι ήμουν ήδη τυφλός.
Και δεν με χωράει το σπίτι.. δεν με χωράει ο εαυτός μου.
Από την εκπομπή του Γ. Τράνγκα ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΙΣΘΗΤΙΚΟ στο EXTRA3
22/5/2012  Διάρκεια  27:58


0 σχολια: