ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ & Ανακοινώσεις & Τρίτων ΕΔΩ, - W3docs Eύκολα ΕΔΩ

22/05/2013

Ανταγωνισμός;.......... ποιος Ανταγωνισμός !!

 Κυοφορείται και Τρίτη κοινοπραξία ; Καλά γεννητούρια !!

Φημολογείται η δημιουργία και τρίτης κοινοπραξίας στην γραμμή Παλούκια Σαλαμίνας - Πέραμα, η οποία και θα διευκολύνει τα μέγιστα τις δύο (2) προ-υπάρχουσες.

Ακούγεται πως και οι τρεις πλέον (3) κοινοπραξίες  στα πλαίσια του καλώς νοούμενου ανταγωνισμού (βεβαίως -βεβαίως):
  • Θα εισπράττουν το ίδιο ακριβώς αντίτιμο εισιτηρίου!
  • Και οι τρεις (3) κοινοπραξίες θα εφαρμόζουν το ίδιο τιμολόγιο σε όλες τις κατηγορίες επιβατών και οχημάτων!
  • Ότι οι αναχωρήσεις των πλοίων θα μοιραστούν σε βάρδιες, κατά τέτοιον τρόπο ώστε μόνο η μία εκ των τριών κοινοπραξιών θα εκτελεί δρομολόγια στην συγκεκριμένη χρονική περίοδο του εικοσιτετραώρου!
  • Και οι τρεις(3)κοινοπραξίες να χρησιμοποιούν τα ίδια εκδοτήρια τους ίδιους υπαλλήλους και τον ίδιο νομικό εκπρόσωπο!
  • Και οι τρεις θα παρέχουν τις ίδιες ακριβώς υπηρεσίες, όπως διάρκεια ταξιδιού ίδια ταχύτητα, αδυναμία επιβίβασης σε ΑΜΕΑ κλπ κλπ!
Η ισχύς εν τη ενώσει. 

Με αφορμή τα παραπάνω, θέλω να δώσω τα « συγχαρητήρια » μου και στις δύο κοινοπραξίες της γραμμής Σαλαμίνας ….για την άμεση κατανόηση  και φιλική υποδοχή που επιφύλαξαν στα νέα ferry-boats που έφτασαν για να εξυπηρετήσουν την διακίνηση του επιβατηγού κοινού το τελευταίο εικοσαήμερο !
Πολύ δε περισσότερο, αφού η συνεργασία τους θα συνεχιστεί κάτω από τους ίδιους όρους και προϋποθέσεις λειτουργίας, με το καθεστώς των  δύο προ-υπαρχουσών κοινοπραξιών.
«Κανείς δεν μπορεί να διασφαλίσει ότι αύριο δεν θα υπάρξει και αύξηση της τιμής των εισιτηρίων, αφού τα ασφάλιστρά τους θα ακριβύνουν».
Αυτά υποστήριζε ο δήμαρχος Σαλαμίνας Γιάννης Τσαβαρής, κι αυτές τις ανησυχίες του  δεν μπορώ να τι κατανοήσω. 

Τι έπρεπε δηλαδή να γίνει;  Θα ήταν προτιμότερο να επιμεριστούν τα 7.000 περίπου ευρώ τον χρόνο στις 10 φτωχές μετόχους-οικογένειες (700 Ευρώ/χρόνο  σε κάθε μία) και όχι 0,02 λεπτά του Ευρώ στους 300.000 περίπου επιβάτες που  μεταφέρει αναλογικά το χρόνο κάθε ferry-boat;

Ο υπουργός Ναυτιλίας, μετά την άρση της από-δρομολόγησης των τοπικών 33 ferry-boats , παρακαλείται, να εγκρίνει τυχόν αίτημα αναπροσαρμογής του ναύλου προς τα πάνω, εις τρόπον ώστε  και να υπερκαλυφθούν οι παραπάνω προσαυξήσεις  και παράλληλα  θα αυξηθούν τα έσοδα από τις λοιπές επιμέρους επιβαρύνσεις επί του ναύλου, όπως για παράδειγμα ο επίναυλος, τα υπέρ ΟΛΠ, το Λιμενικό Ταμείο Σαλαμίνας αλλά και ο σχετικός ΦΠΑ.

Όλα αυτά βέβαια μέσα στα πλαίσια του ελεύθερου ανταγωνισμού! 
Ποια η αναγκαιότητά του άλλωστε ;;

Ελπίζω πως, η αγαστή αυτή συνεργασία να μη βλάψει τα συμφέροντα των λοιπών πλοιοκτητών !
Γιαυτό και όλοι εμείς οι « κάτοικοι και επισκέπτες της Σαλαμίνας», δεν έχουμε παρά να τους ευχηθούμε «Καλά Γεννητούρια» και να τους ευχαριστήσουμε που υπάρχουν. 


1 σχολια:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Η επιτροπή ανταγωνισμού έχει τον τρόπο να αποτρέψει το καρτέλ.
Και όσο έχουν κοινό μπεζαχτά αυτό δεν γίνεται.

Κάθε κοινοπραξία πρέπει να δινει δεσμευτική προσφορά (τιμη εισιτηρίου) κάθε αρχή του χρόνου,η καλύτερη προσφορά παίρνει τα δρομολόγια φιλέτα και οι άλλες δυο τον κατιμά και αν τους αρεσει;

Θα σου πω εγω του χρόνου τι θα πει ανταγωνισμός(και μην ανοίξω τους φακέλους και δω μέσα το ίδιο ποσό ,θα συνεδριασεται ξανα την ιδια ωρα σε ξεχωριστά γραφεία μεσα στο κτίριο, μέχρι να υπάρχει διαφορά τιμής)