Στη συνάντηση συμμετείχε και ο δήμαρχος Σαλαμίνας, Γιάννης Τσαβαρής.
Ο κ. Μουσουρούλης ενημέρωσε τους Βουλευτές ότι όλα τα πλοία με χωρητικότητα άνω των 300 gt είναι υποχρεωμένα (από 01.01.2012) να διαθέτουν ασφαλιστική κάλυψη για απαιτήσεις τρίτων.
Η υποχρέωση απορρέει από την Οδηγία 2009/20(βλ. ΕΔΩ) της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που ενσωματώθηκε στην εθνική νομοθεσία με το Π.Δ. 06/2012 (βλ.ΕΔΩ).
Η ρύθμιση αυτή εξασφαλίζει την πλήρη αποζημίωση των επιβατών σε περίπτωση ατυχήματος ή ζημιάς κατά την διάρκεια του πλου, αλλά και την αποζημίωση των θιγομένων σε περίπτωση θαλάσσιας ρύπανσης.
Με την ως άνω ρύθμιση έχουν συμμορφωθεί και έχουν υποβληθεί οι σχετικές Βεβαιώσεις Ασφαλιστικής Κάλυψης από τους πλοιοκτήτες όλων των πορθμειακών γραμμών της χώρας (47 τον αριθμό) εκτός εκείνων που τα πλοία τους δραστηριοποιούνται στις γραμμές Πέραμα – Παλούκια Σαλαμίνας και Φανερωμένη Σαλαμίνας – Πέραμα Μεγαρίδος, παρόλο που:
• Έχει εκδοθεί απόφαση του Τμήματος Εκδίκασης Αναστολών του Συμβουλίου της Επικρατείας (15-03-2013) με την οποία απορρίφθηκε η αίτηση τους για αναστολή προσκόμισης της Βεβαίωσης Ασφαλιστικής Κάλυψης.
• Ο Υπουργός ανταποκρινόμενος στα σχετικά αιτήματά τους, έχει χορηγήσει μέχρι σήμερα τρεις συνολικά παρατάσεις συμμόρφωσης, ενώ λαμβάνοντας υπόψη τις αυξημένες συγκοινωνιακές ανάγκες, λόγω των Εορτών, των Αργιών του Αγίου Πάσχα αλλά και της 1ης Μαΐου, αποφάσισε στο πλαίσιο εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού, να δοθεί η δυνατότητα συνέχισης εκτέλεσης των δρομολογίων των πλοίων της γραμμής, μέχρι και την Δευτέρα, 13-05-2013, την οποία όρισε ως καταληκτική ημερομηνία προσκόμισης της Βεβαίωσης Ασφαλιστικής Κάλυψης.
Εφόσον οι εν λόγω πλοιοκτήτες δεν συμμορφωθούν, από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου θα ληφθούν όλα τα αναγκαία μέτρα για την ομαλή εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού της συγκεκριμένης δρομολογιακής γραμμής.
3 σχολια:
Για όσους θα πάρουν πολιτική απόφαση( μας έχουν φλομώσει στις πολιτικές αποφάσεις) είτε αυτοί είναι μητροπολίτες , γιατροί, απλοί συνδικαλιστές ή ομοσπονδιακοί να γνωρίζουν τα παρακάτω:
(Α)
Στο Άρθρο 4 της Οδηγίας 2009/20/ΕΚ που αφορά ττην υποχρέωση για Ασφάλιση για ναυτικές απαιτήσεις αναφέρεται:
Τα κράτη μέλη απαιτούν οι πλοιοκτήτες που φέρουν τη σημαία τους να διαθέτουν ασφάλιση που να καλύπτει τα πλοία με ολική Χωρητικότητα μεγαλύτερη των 300 Ο.Χ. (“gross tonnage”). (όσοι δεν γνωρίζουν τι είναι η ολική χωρητικότητα ας ρωτήσουν τον πλοίαρχο της δημοτικής αρχής).
Άρθρο 10 - Έναρξη ισχύος
Η παρούσα οδηγία αρχίζει να ισχύει την επομένη της δημοσίευσής της στην Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Στρασβούργο, 23 Απριλίου 2009.
(Β)
Στο ΦΕΚ Α’ 7/2012 που έχει δημοσιευθεί το ΠΔ 06/2012«Ενσωμάτωσης της Οδηγίας 2009/20/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 23ης Απριλίου 2009 σχετικά με την ασφάλιση των πλοιοκτητών για ναυτικές απαιτήσεις», παρέχονται οδηγίες προς τις Λιμενικές Αρχές για τον έλεγχο εφαρμογής των διατάξεων του.
Ειδικότερα στο Πεδίο εφαρμογής του άρθρου 2 αναφέρεται:
Το Π.Δ. 06/2012 εφαρμόζεται στα πλοία (υπό Ελληνική και ξένη σημαία) με ολική
Χωρητικότητα μεγαλύτερη των 300 Ο.Χ. (“gross tonnage”).
Σημειώνεται ότι οι πλοιοκτήτες πλοίων που φέρουν την Ελληνική σημαία, οπουδήποτε αυτά κι αν δραστηριοποιούνται, υποχρεούνται να διαθέτουν ασφάλιση σε ισχύ η οποία να καλύπτει τα πλοία αυτά.
Εξαιρούνται από το πεδίο εφαρμογής του υπόψη Π.Δ. τα πολεμικά πλοία, τα βοηθητικά πολεμικά πλοία ή άλλα κρατικά ή υπό κρατική εκμετάλλευση πλοία που χρησιμοποιούνται για την παροχή δημόσιας μη εμπορικής υπηρεσίας.
@���� �����
ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΙΣΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ
Είπαμε, η όλη ιστορία είναι για 7.500 ευρώ το χρόνο δηλ. όσο κάνει το εισητήριο πήγαινε-έλα ενος ΙΧ την ημέρα. Ρε, δεν πάτε στο διάολο, ξεφτίλες που θέλετε και να εκβιάσετε; Μπράβο Υπουργέ, καλά κάνεις που δεν υποχωρείς και καλά έκανες που δεν κάλεσες και δεν ήθελες το Γιαννάκη στη τελευταία σύσκεψη. Οι δε βουλευτές όλων των κομμάτων, να αφήσουνε τα μισόλογα και να ταχθούνε με το νόμο και το δίκαιο. Να τελειώνουμε επί τέλους με τους νταβατζήδες.
Post a Comment