ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ & Ανακοινώσεις & Τρίτων ΕΔΩ, - W3docs Eύκολα ΕΔΩ

26/10/2012

«Λίστα Λαγκάρντ» Γόρδιος Δεσμός ή ο Απόλυτος Εμπαιγμός;

Ο πρώην επικεφαλής του ΣΔΟΕ Ι.Καπελέρης θα καταθέσει τις επόμενες ημέρες συμπληρωματικό υπόμνημα στους οικονομικούς εισαγγελείς   ο οποίος εκλήθη με το διάδοχό του Ι. Διώτη σε εξηγήσεις για υπεξαγωγή εγγράφου σε συνδυασμό με τις επιβαρυντικές διατάξεις του νόμου περί καταχραστών του Δημοσίου για το χειρισμό της λίστας Λαγκάρντ.

Με το υπόμνημά του ο κ. Καπελέρης, σύμφωνα με πληροφορίες, θα απαντά σε όσα υποστήριξε  την Τετάρτη στη Βουλή ο κ. Παπακωνσταντίνου (ότι δηλαδή του είχε δώσει εντολή για ενδελεχή έλεγχο), υποστηρίζοντας ότι ουδέποτε έλαβε τέτοια εντολή από τον πρώην υπουργό Οικονομικών.  


Το αδίκημα για το οποίο θεωρούνται ύποπτοι είναι υπεξαγωγή εγγράφου με την επιβαρυντική περίσταση του νόμου περί καταχραστών του δημοσίου, επειδή δεν αξιοποίησαν τη «λίστα Λαγκάρντ», με αποτέλεσμα να χαθούν έσοδα υπέρ του δημοσίου.


Σύμφωνα με πληροφορίες στο υπόμνημά του ο Καπελέρης υποστηρίζει:
«Δεν παρέλαβα ποτέ το cd. 
Σε συνάντησή μου με τον κ. Παπακωσταντίνου τέλη του 2010, ή αρχές του 2011, μου παρέδωσε έγγραφο με δέκα ονόματα και μου έδωσε προφορική εντολή, να διασταυρώσω τα στοιχεία. 
Από την ανεπίσημη ερευνά μου διαπίστωσα ότι από τα εισοδήματα που δήλωναν, δεν δικαιολογούνταν οι καταθέσεις τους στο εξωτερικό.
Λίγες ημέρες μετά ενημέρωσα τον κ. Παπακωσταντίνου παραδίδοντάς του τα ευρήματα της άτυπης έρευνας μου και το έγγραφο που μου είχε παραδώσει με τα δέκα ονόματα.
Όμως δεν έλαβα καμία εντολή από τον κ. Παπακωσταντίνου για παραιτέρω έλεγχο.
Και ουδέποτε έλαβα υπηρεσιακά επίσημο έγγραφο από το Υπουργείο Οικονομικών, για να διενεργήσει η υπηρεσία μου ενδελεχή έλεγχο για αυτές τις δέκα περιπτώσεις».

Στο μεταξύ, σύμφωνα με πληροφορίες, οι εισαγγελείς ενημερώθηκαν σήμερα για πρώτη φορά για τους ισχυρισμούς του πρώην υπουργού οικονομικών Γιώργου Παπακωνσταντίνου ότι έχασε το cd με τη λίστα, καθώς φέρεται να μην έχει πει κάτι τέτοιο στην κατάθεσης του.


0 σχολια: