ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ & Ανακοινώσεις & Τρίτων ΕΔΩ, - W3docs Eύκολα ΕΔΩ

29/12/2011

Ενα ταξίδι με την Φαντασία !

Δεν έκανα ταξίδια μακρινά, 
τα χρόνια μου είχαν ρίζες ήταν δέντρα.. 
που τα ‘ντυνε με φύλλα η καρδιά 
και τα άφηνε ν ‘ ανθίζουν με την πέτρα.....
-/-
Το πιο μακρύ ταξίδι μου εσύ, 
η νύχτα εσύ το όνειρο της μέρας, 
μικρή πατρίδα σώμα μου κι αρχή,  
η γη μου εσύ... ανάσα μου κι αέρας . 

Αν νιώθετε και σείς την ανάγκη να φύγετε με την φαντασία σας για τόπους μακρινούς και ονειρεμένους, να βρεθείτε εκεί που η φύση και ο άνθρωπος αρμονικά συνεργάζονται ,  τότε .....

Οι  φωτογραφίες που ακολουθούν είναι το καράβι σας ...   Ελάτε

Wineglass Bay - Freycinet National Park, Τασμανία, Αυστραλία

Alesund - Νορβηγία

Κοιλάδα Ten Peaks - Moraine Lake, Αλμπέρτα, Καναδάς

Capilano Suspension Bridge - Vancouver, British Columbia

Plitvice Lakes - Κροατία

Multnomah Falls - Όρεγκον, ΗΠΑ

Ice Canyon - Γροιλανδία

Lucca - Τοσκάνη, Ιταλία

Benteng Chittorgarh, Ινδία

Skaftafeli - Ισλανδία

Petra - Ιορδανία

Colorado Plateau, Αριζόνα

Crystalline Turquoise Lake - Jiuzhaigou National Park, Κίνα

Paterswoldse Meer Lake - Groningen, Ολλανδία

Όρος Roraima - Βενεζουέλα

Verdon Gorge - Provence, Γαλλία

Marble Caves - Chile Chico, Χιλή

Οι κήποι του Marqueyssac - Perigord, Γαλλία

Εστιατόριο στο Sanyou Cave, πάνω από τον ποταμό Chang Jiang - Hubei, Κίνα

Four Seasons Hotel – Bora Bora

Blue Caves – Zakynthos Island, Greece


0 σχολια: