ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ & Ανακοινώσεις & Τρίτων ΕΔΩ, - W3docs Eύκολα ΕΔΩ

20/07/2012

10 κλασσικά λάθη που πρέπει να αποφεύγετε στις μηχανές αναζήτησης (SEO).

Βοηθήστε την (SEO) της Google για να σας βοηθήσει ...

Έχουμε περιγράψει τον τρόπο , το πώς δηλαδή οι περισσότεροι άνθρωποι σερφάρουν στο διαδίκτυο.
Όταν ψάχνουν για κάτι, ο συνηθέστερος τρόπος αναζήτησης είναι  μέσα από τις κύριες και μεγάλες μηχανές αναζήτησης (SEO).
Με βάση τους όρους αναζήτησης, τις λέξεις-κλειδιά, παίρνουν μια λίστα με ιστοσελίδες που φαίνεται ότι περιέχουν τις πληροφορίες που ψάχνουν.


Για να είστε στην κορυφή αυτής της λίστας και για να μεγιστοποιήσετε την επισκεψημότητα της Ιστοσελίδα σας, θα πρέπει να αποφεύγετε 10 βασικά λάθη που συνήθως γίνονται είτε κατά τον σχεδιασμό της ιστοσελίδας, είτε κατά το ποστάρισμα μιας ανάρτησης.
Όσο περισσότερο θα βρίσκεστε στην κορυφή αυτής της λίστας, τόσο περισσότεροι θα είναι οι επισκέπτες που θα έχετε από τους χρήστες των μηχανών αναζήτησης.

Σκεφτήκαμε λοιπόν να αναφερθούμε περιληπτικά σ' αυτά τα 10 βασικά σφάλματα, μικρή προσφορά και συμβολή μας στην προσπάθεια βελτίωσης της εικόνας του blogger στο διαδίκτυο..
Τα λάθη αυτά συνήθως είναι:

1. Να δίνουμε στις σελίδες μας τον ίδιο τίτλο/Giving pages the same title.
2. Να μην υπάρχει Η Λέξη-κλειδί για το Περιεχόμενο/Content Keyword Stuffing.
3. Να είναι Λάθος οι διευθύνσεις URL/Bad URLs
4. Κακός σχεδιασμός και σπασμένοι σύνδεσμοι/ Sitemaps και τα Broken Links
5. Να Εστιάζουμε την προσοχή μας σε εικόνες αντί στο κείμενο/Focusing on images rather than text.
6. Δεν βάζουμε εσωτερικούς Συνδέσμους/No Internal Links
7. Δεν υπάρχει κείμενο ALT για τις εικόνες/No ALT Text for Images.
8. Υπερτιμούμε την χρήση λανθασμένων ετικετών και λέξεων-κλειδιών/Meta Keyword Tag Mistakes
9. Στις Flash Ιστοσελίδες δεν κάνουμε χρήση ειδικού κώδικα html/ Flash Only Sites.
10. Δεν Χρησιμοποιούμε ετικέτες κεφαλίδας./Using Header Tags


Ας ξεκινήσουμε λοιπόν ......Αναλυτικότερα:

1.Δίνοντας στις σελίδες σας τον ίδιο τίτλο/ Giving your pages the same title

Πριν διαβάσετε ένα κείμενο ή μια σελίδα, το πρώτο πράγμα που τραβάει την προσοχή σας είναι ασφαλώς  " Ο τίτλος ".
Ένας τίτλος ξεχωρίζει και λαμβάνεται σοβαρά υπόψη από τις μηχανές αναζήτησης, είναι το βασικό κριτήριο  ως το προς τι διαπραγματεύεται περίπου η κάθε σελίδα.
Οι τίτλοι που επιλέγετε για τις σελίδες σας θα πρέπει να είναι συναφείς με το περιεχόμενο, μοναδικοί και θα πρέπει να αντικατοπτρίζουν άμεσα το περιεχόμενο που περιλαμβάνουν.
Αν ονομάσετε όλες τις σελίδες σας με τον ίδιο τίτλο, οι μηχανές αναζήτησης θα υποθέσουν ότι  όλες έχουν το ίδιο περιεχόμενο με αποτέλεσμα να τις απορρίψει.
Μην ξεχάσετε να συμπεριλάβετε στην αρχή του κειμένου την λέξη κλειδί του τίτλου σας, αυτό βοηθά πάρα πολύ.
Αυτό το λάθος γίνεται πολύ συχνά, αν και τελευταία έχει αναπτυχθεί τεχνολογία ειδικά για τους σχεδιαστές ιστοσελίδων  η οποία  άμεσα και  αυτόματα εντοπίζει οποιαδήποτε ομοιότητα σε τίτλους σε όλες τις σελίδες.

2. Λέξη-κλειδί Περιεχόμενο Γέμιση /  Content Keyword Stuffing
Πριν από μερικά χρόνια, υπήρχε ένα βασικό σχέδιο στη γραφή ενός κειμένου, το σχέδιο αυτό ακολουθούσε τον κανόνα της σύνταξης του σε κομμάτια εντελώς και απόλυτα συνδεδεμένα μεταξύ τους με λέξεις-κλειδιά, καθιστώντας έτσι τα άρθρα αυτά δυσνόητα, ήταν δηλαδή απλά, μια συλλογή από ασυναρτησίες.
Ωστόσο, αυτό που έκτοτε προέχει ήταν το πως θα μπαίνει η ιστοσελίδα στην κορυφή των καταλόγων των κύριων μηχανών αναζήτησης.
Όπως μπορείτε να φανταστείτε, αυτό το ζήτημα είναι κυρίαρχο μέχρι και σήμερα, όπου, ένα τέτοιο ενδεχόμενο λάθος θα μπορούσε να προκαλέσει απόρριψη στην αναζήτηση.
Ακόμα και το ενδεχόμενο της ασάφειας μπορεί να έχει το ίδιο αποτέλεσμα, δηλαδή, η  ιστοσελίδα σας  να μπει σε μαύρη λίστα.
Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό σας είναι αναγνώσιμο, ότι έχει ποιότητα, και φυσικά μια λογική  ροή των λέξεων-κλειδιών σε αυτό!

3. Λάθος διευθύνσεις URL / Bad URLs

Δεν πρέπει να υπάρχουν κακές διευθύνσεις URL στον ισότοπο σας.
Αυτό μπορεί να είναι ένα κομμάτι και ένα σημείο σύγχυση σε πολλούς ανθρώπους.
Αυτό συχνά συγχέεται με ένα σπασμένο σύνδεσμο.

Μια κακή διεύθυνση URL είναι μια σχέση η οποία δεν μπορεί να βρεθεί, ή να κλικαριστεί ή να γνωρίζουμε αν την έχουμε ήδη επισκεφτεί.

Η διαφορά ανάμεσα σε ένα σπασμένο σύνδεσμο και μια κακή διεύθυνση είναι,  η URL είναι ότι ένα link που κάποτε εργαζόταν και τώρα δεν ανταποκρίνεται - ενόσω μια κακή διεύθυνση URL δεν μπορούμε να την επισκεφτούμε ποτέ.


4. Sitemaps και Broken Links
Ένας σωστός σχεδιασμός του χάρτη (Sitemap) ενός Blog ή Site  μπορεί να δημιουργήσει πολλά οφέλη.
Σωστός χάρτης είναι ο σωστός σχεδιασμός, αυτός που συνδέει όλες τις σελίδες μέσα σε έναν ιστοχώρο και προσφέρει στην μηχανή αναζήτησης ένα μέσο για να κατανοήσει ποιες σελίδες συνδέονται μεταξύ τους.
Το αυτοματοποιημένο σύστημα που χρησιμοποιεί η μηχανή αναζήτησης γνωρίζει που να πάει μετά την καταχώρηση του στην πρώτη σελίδα.
Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από ένα σπασμένο σύνδεσμο.
Όταν μια μηχανή αναζήτησης, ή ακόμη ένα άτομο που προσπαθεί  να επισκεφθεί ένα σύνδεσμο που δεν υπάρχει πια, είναι ασφαλώς κάτι που απογοητεύει και  απομακρύνει τον επισκέπτη.
Βεβαιωθείτε ότι οι συνδέσεις σας λειτουργούν καθ 'όλη τη διάρκεια ζωής του δικτυακού σας τόπου.

5.Εστιάζοντας σε εικόνες αντί για το κείμενο / Focusing on images rather than text.
Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι μια σελίδα με εικόνες φαίνεται πολύ πιο ελκυστική στα μάτια του επισκέπτη.
Οι μηχανές αναζήτησης συνήθως χρειάζονται τουλάχιστον 250 με 300 λέξεις για να πάρουν μια πλήρη ιδέα για το θέμα της ανάρτησης ή της ιστοσελίδας.
Έτσι απλά να έχετε κατά νου ότι, θα πρέπει να αφήσετε αρκετό χώρο σε βάρος της καλλιτεχνικής σας δημιουργίας για την κατάλληλη ποσότητα του κειμένου.

6. Δεν υπάρχουν εσωτερικοί Σύνδεσμοι./ No Internal Links
Η έλλειψη εσωτερικών συνδέσμων είναι ένα σημείο που το αγνοούμε πάρα πολύ συχνά.
Είναι πολύ σημαντικό και πολύ εύκολο να συνδέσετε τις σελίδες(posts) σας.
Βεβαιωθείτε ότι έχετε δημιουργήσει ένα καλό δίκτυο που συνδέει μεταξύ τους τις σελίδες, διότι αναμφίβολα έτσι θα αυξηθεί η ποιότητα της ιστοσελίδας σας και στη συνέχεια θα βοηθήσει και στην βελτίωση στην αναζήτηση στις μηχανές αναζήτησης.

7. Δεν υπάρχει κείμενο ALT για τις εικόνες / No ALT Text for Images
Οι περισσότεροι απλά δεν γνωρίζουν τίποτα σχετικό με αυτό το θέμα.
Κατά την εισαγωγή εικόνων στην ιστοσελίδα σας, έχετε την ευκαιρία της προσθήκης μιας ετικέτα τίτλου.
Μ' αυτόν τον τρόπο «η ετικέτα τίτλου», μετρά ως επιπλέον κείμενο και μπορεί να βοηθήσει σημαντικά στην βελτιστοποίηση ολόκληρης της σελίδας.
Απλά βεβαιωθείτε ότι η ετικέτα είναι συνδεδεμένη με τις λέξεις-κλειδιά και το γενικό περιεχόμενο της ανάρτησή σας.
Με τον τρόπο αυτό,  οι αναρτήσεις σας θα κατατάσσονται αμέσως σε υψηλότερη θέση στις μεγάλες μηχανές αναζήτησης με τη χρήση ενός απλού κώδικα HTML.

8. Λάθη ετικέτας και λέξεων-κλειδιών/Meta Keyword Tag Mistakes.
Η σημασία των λέξεων-κλειδιών Meta είναι υπερτιμημένη.
Μεγάλες μηχανές αναζήτησης όπως το Google, το Bing και το Yahoo, πράγματι, δεν χρησιμοποιούν τις λέξεις-κλειδιά Meta για να βρουν τι είναι μια σελίδα.
Μην σπαταλάτε λοιπόν πολύ χρόνο για την εξεύρεση της καλύτερης λέξης Μeta, διότι έχει αποδειχθεί ότι δεν είναι καθόλου χρήσιμη.
Εκτός από χάσιμο χρόνου, δίνει προς τα έξω ευαίσθητες πληροφορίες για το τι λέξεις-κλειδιά χρησιμοποιείτε για την βελτίωση της σελίδα σας.


9. Μόνο Flash Ιστοσελίδες/ Flash Only Sites .

Η επιθυμία σας να κατασκευάσετε την τέλεια Ιστοσελίδα, την ιστοσελίδα των ονείρων σας  είναι πράγματι πολύ μεγάλη, που δεν κάνω λάθος και είμαι βέβαιος γι αυτό, οι αλλαγές σας στην όλη δομή μεγαλώνουν τον κίνδυνο να μπερδευτούν οι μηχανές αναζήτησης και συγχρόνως να απογοητεύσουν τους πιθανούς επισκέπτες σας.

Αυτό είναι ένα τυπικό λάθος που γίνεται από ανθρώπους που δεν γνωρίζουν καλά τις αρχές βελτιστοποίησης των μηχανών αναζήτησης.
Εάν είστε έτοιμοι για την κατασκευή χώρων Flash, τουλάχιστον χρησιμοποιήστε μία κατάλληλη έκδοση HTML.


10. Χρησιμοποιώντας ετικέτες κεφαλίδας / Using Header Tags.
Τελευταίο, αλλά σίγουρα όχι λιγότερο σημαντικό, είναι η χρησιμοποίηση ετικέτας για τις κεφαλίδας.
Εάν χρησιμοποιείτε ετικέτες κεφαλίδας όπως Η1, Η2 και Η3, έχετε αμέσως ένα πλεονέκτημα.
Οι μηχανές αναζήτησης δίνουν μεγάλη προσοχή και σταθμίζουν τις λέξεις που έχουν μπει ως ετικέτες κεφαλίδας, έτσι θα δείτε άμεσα τα αποτελέσματα στη Σελίδα Αποτελεσμάτων στη Μηχανή Αναζήτησης ( SERP ).

Εάν ακολουθήσετε τις παραπάνω συμβουλές, οι SEO, θα τοποθετήσουν την ιστοσελίδα σας  στις υψηλότερες σειρές στην κατάταξη, με σημαντικά αυξημένη την επισκεψημότητα σας σε χρόνο μηδέν!


1 σχολια:

Anonymous said... Best Blogger Tips

I tend not to create many comments, however i did some searching and
wound up here "10 kλaσσιkά λάθη που πρέπeι νa aποφeύγeτe στις μηχaνές aνaζήτησης (SEO).".

And I actually do have some questions for you if it's allright. Is it simply me or does it seem like a few of these responses appear like left by brain dead individuals? :-P And, if you are posting at other online sites, I would like to keep up with anything fresh you have to post. Would you make a list of all of your shared pages like your twitter feed, Facebook page or linkedin profile?
My homepage ; posicionamiento web