ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ & Ανακοινώσεις & Τρίτων ΕΔΩ, - W3docs Eύκολα ΕΔΩ

31/07/2012

Απάτη οι μπάλες πλυσίματος των τηλεοπτικών σποτ;

Το τελευταίο διάστημα σχεδόν το σύνολο των τηλεοπτικών σταθμών, προβάλλει διαφημιστικά σποτ για τις λεγόμενες "μπάλες πλυσίματος ρούχων", που μπορούν - κατά τον ισχυρισμό των διαφημίσεων - να αντικαταστήσουν τα απορρυπαντικά, στα πλυντήρια ρούχων, αποφέροντας μεγάλο οικονομικό όφελος στους καταναλωτές, ενώ ταυτόχρονα προστατεύουν το περιβάλλον.

Εκατοντάδες καταναλωτές που πείστηκαν και αγόρασαν το προϊόν, (ήδη ο επιχειρηματίας λαμόγιο να έχει ξεπουλήσει αφού κατέβασε τις τιμές) απηύθυναν στην συνέχεια ερωτήματα προς την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.
Βέβαια η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή με Δελτίο Τύπου... βλ. ΕΔΩ ) ενημερώνει τους καταναλωτές ότι
" Κατόπιν των παραπάνω καταχωρήσεων, η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, προκειμένου να προστατεύσει τα οικονομικά συμφέροντα των καταναλωτών, από ενδεχόμενη παραπλάνηση τους(!!!) , έχει ήδη ξεκινήσει σχετική έρευνα, σε συνεργασία, με το Γενικό Χημείο του Κράτους, τις Περιφερειακές Υπηρεσίες Εμπορίου και τον ΑΣΑΟΣ, αρμόδιο φορέα για την απονομή του οικολογικού σήματος " .... Θα περιμένει κάποιους μήνες ( έχουν περάσει ήδη 3μήνες ) ώστε πρώτα να αποφανθούν τα Χημεία του Κράτους και άλλα ανώτατα επιστημονικά ιδρύματα, να επιβεβαιώσουν δηλαδή αυτό που δεκάδες χιλιάδες θύματα καταναλωτές διαπίστωσαν από το πρώτο πλύσιμο ότι  " Είτε πλένεις με την Μαγική μπάλα "Lara Excel Wash Ball", είτε με σκέτο νερό, τα αποτελέσματα ( και η βρωμιά) είναι τα ίδια".

Με βάση τα παραπάνω, η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή συνιστά, στους καταναλωτές:

Να είναι επιφυλακτικοί, ως προς την αγορά των εν λόγω προϊόντων !!!.
 
Εμείς δεν θα περιμένουμε την ΓΓΚ να αποφανθεί μετά από καταγγελία "Αν  κάτι πήγε στραβά στις διακοπές, ειδικά στους τομείς εστίασης και καταλυμάτων "  θα συνιστούσαμε προς τους φίλους μας είτε αυτοί είναι Έλληνες και είτε ξένοι τουρίστες να σηκώσουν το τηλέφωνο και να καλέσουν ... είτε το 1571 του ΕΟΤ είτε το 1572 της Τουριστικής Αστυνομίας και να κάνουν άμεσα την καταγγελία τους, ίσως κάτι να κερδίσουν.

Σε κάθε περίπτωση  καλώντας την “Γραμμή του Καταναλωτή – 1520“οι καταναλωτές μπορούν να:
  • Υποβάλλουν ερωτήσεις
  • Κάνουν καταγγελίες
  • Κάνουν παράπονα
  • Ζητήσουν συμβουλές
  • Ενημερωθούν για καταναλωτικά ζητήματα
Η τηλεφωνική γραμμή είναι διαθέσιμη στους καταναλωτές σύμφωνα με το ακόλουθο ωράριο.
  • Καθημερινές από 08:00 μέχρι 22:00
  • Σάββατο από 08:30 μέχρι 20:00
  • Κυριακή η γραμμή δεν είναι διαθέσιμη


0 σχολια: