"Γερμανικές …… γελειότητες για την ελληνική κρίση"
Η μεγαλύτερη εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων στη Γερμανία σε διαφημιστική καταχώρηση καλεί τους Έλληνες να ενοικιάσουν αυτοκίνητο πληρώνοντας σε δραχμές.
Η διαφημιστική καταχώρηση της εταιρείας ενοικίασης αυτοκινήτων Sixt, η μεγαλύτερη στη Γερμανία, ενημερώνει τους Έλληνες, ότι η εταιρεία δέχεται και πάλι δραχμές, μάλιστα νοικιάζει
ένα γερμανικό αυτοκίνητα έναντι 26.900 δραχμών.
Το διαφημιστικό σποτ προκάλεσε διαφοροποιημένα σχόλια.
Στο Facebook χαρακτηρίστηκε ως επιτυχημένη και επαινέθηκε, στο εξειδικευμένο όμως διαδικτυακό τόπο με τα αρχικά W&V, (διαφημίστε και πουλήστε) χαρακτηρίζεται ως κακόγουστη
και μάλιστα υπογραμμίζεται ότι ο κόσμος της διαφήμισης δεν διακρίνει πλέον την σπιρτάδα και την εξυπνάδα προηγούμενων διαφημίσεων της εταιρείας.
Η ελληνική απάντηση στην « Sixt »
Εκπρόσωπος της εταιρείας δεν ήξερε, αν υπήρξαν έλληνες πελάτες που ανταποκρίθηκαν και ζήτησαν να ενοικιάσουν αυτοκίνητο με δραχμές, είπε πάντως ότι η εταιρεία του δεν θέλησε να αναμειχθεί στην τρέχουσα πολιτική. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι 26.900 δραχμές για ενοικίαση του συγκεκριμένου μοντέλου γερμανικού αυτοκινήτου που αντιστοιχούν σε 78 ευρώ, τη στιγμή που το ίδιο στο Μόναχο κοστίζει πάνω από 98 ευρώ.
Ο Σύμβουλος Τύπου της Ελληνικής Πρεσβείας στο Βερολίνο Παντελής Παντελούρης απάντησε στη διαφημιστική καμπάνια της Sixt με δήλωση στην οποία τονίζει ότι «πρόκειται μάλλον για παρανόηση ».
« Προκειμένου να δεχτεί κάποιος στην Ελλάδα την προσφορά της Sixt, θα έπρεπε η χώρα να αλλάξει το νόμισμά της. Ευτυχώς υπάρχουν αρκετές άλλες εταιρίες, στις οποίες μπορεί κανείς να συνεχίσει να πληρώνει με το νόμισμα της χώρας, δηλαδή το ευρώ. Οι Έλληνες θα τις προτιμήσουν γιατί θα είναι και ευνοϊκότερες οι τιμές τους ».
Η μεγαλύτερη εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων στη Γερμανία σε διαφημιστική καταχώρηση καλεί τους Έλληνες να ενοικιάσουν αυτοκίνητο πληρώνοντας σε δραχμές.
Η διαφημιστική καταχώρηση της εταιρείας ενοικίασης αυτοκινήτων Sixt, η μεγαλύτερη στη Γερμανία, ενημερώνει τους Έλληνες, ότι η εταιρεία δέχεται και πάλι δραχμές, μάλιστα νοικιάζει
ένα γερμανικό αυτοκίνητα έναντι 26.900 δραχμών.
Το διαφημιστικό σποτ προκάλεσε διαφοροποιημένα σχόλια.
Στο Facebook χαρακτηρίστηκε ως επιτυχημένη και επαινέθηκε, στο εξειδικευμένο όμως διαδικτυακό τόπο με τα αρχικά W&V, (διαφημίστε και πουλήστε) χαρακτηρίζεται ως κακόγουστη
και μάλιστα υπογραμμίζεται ότι ο κόσμος της διαφήμισης δεν διακρίνει πλέον την σπιρτάδα και την εξυπνάδα προηγούμενων διαφημίσεων της εταιρείας.
Η ελληνική απάντηση στην « Sixt »
Εκπρόσωπος της εταιρείας δεν ήξερε, αν υπήρξαν έλληνες πελάτες που ανταποκρίθηκαν και ζήτησαν να ενοικιάσουν αυτοκίνητο με δραχμές, είπε πάντως ότι η εταιρεία του δεν θέλησε να αναμειχθεί στην τρέχουσα πολιτική. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι 26.900 δραχμές για ενοικίαση του συγκεκριμένου μοντέλου γερμανικού αυτοκινήτου που αντιστοιχούν σε 78 ευρώ, τη στιγμή που το ίδιο στο Μόναχο κοστίζει πάνω από 98 ευρώ.
Ο Σύμβουλος Τύπου της Ελληνικής Πρεσβείας στο Βερολίνο Παντελής Παντελούρης απάντησε στη διαφημιστική καμπάνια της Sixt με δήλωση στην οποία τονίζει ότι «πρόκειται μάλλον για παρανόηση ».
« Προκειμένου να δεχτεί κάποιος στην Ελλάδα την προσφορά της Sixt, θα έπρεπε η χώρα να αλλάξει το νόμισμά της. Ευτυχώς υπάρχουν αρκετές άλλες εταιρίες, στις οποίες μπορεί κανείς να συνεχίσει να πληρώνει με το νόμισμα της χώρας, δηλαδή το ευρώ. Οι Έλληνες θα τις προτιμήσουν γιατί θα είναι και ευνοϊκότερες οι τιμές τους ».
0 σχολια:
Post a Comment