ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ & Ανακοινώσεις & Τρίτων ΕΔΩ, - W3docs Eύκολα ΕΔΩ

29/07/2011

Η ΣΑΛΑΜΙΝΑ (Video) - ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

Από καιρό έχω αποφασίσει να μη διαθέσω άλλο χρόνο για οτιδήποτε άχρηστο, περιττό, αρνητικό, μη εποικοδομητικό. 
Έχω αποφασίσει ότι δεν έχω χρόνο για αργόσχολους, γκρινιάρηδες, απαισιόδοξους και αδιάφορους.
Δεν έχω χρόνο για κακόβουλους, μικροπρεπείς, ζηλιάρηδες και ανασφαλείς.

Έχω αποφασίσει να κλείσω τα αυτιά μου σε οτιδήποτε δυσάρεστο, σε οτιδήποτε στοιχηματίζει να μου χαλάσει τη διάθεση.
Ελπίζω όλα να πάνε καλά, αρκεί να υπάρχει θετική σκέψη και θετική διάθεση.
Θα φυσήξει και αυτό το καλοκαίρι το μαϊστράλι, ο γλυκός νοτιάς, και θα μας βρει ο Σεπτέμβρης πάλι εδώ, όχι δύστροπους και μελαγχολικούς αλλά αισιόδοξους, ζωηρούς και ανανεωμένους.
Ας κλείσουμε μέχρι τότε τα αυτιά μας σε ειδήσεις του τύπου “θα μας υποβαθμίσει η Standard and Poors, θα μας ξανασώσει η Μέρκελ, θα γκρεμιστούν τα χρηματιστήρια, θα κλείσουν όλες οι εταιρείες του πλανήτη, θα πτωχεύσουν οι τράπεζες, θα επιστρέψουμε στην εποχή της δραχμής” και άλλα επιεικώς απαράδεκτα.
Ο φτωχός ποτέ δεν πτωχεύει, τι δηλαδή… πριν από την «κρίση» κολυμπούσαμε στο χρήμα ;
Ε!! λοιπόν, ας ζήσουμε και με λιγότερα, και στην τελική ας προσπαθήσουμε διπλά και τριπλά για πράγματα που μέχρι σήμερα θεωρούσαμε δεδομένα.
Το ότι τα πράγματα είναι ζόρικα, το ξέρουμε, το μάθαμε, μας το είπαν και δεν ξεχνούν να μας το υπενθυμίζουν καθημερινά.
Ας κλείσουμε απλά τα αυτάκια μας, όχι γιατί πρέπει να εθελοτυφλούμε αλλά γιατί δεν πρέπει να τους αφήσουμε να μας κάνουν κουμάντο στη διάθεσή μας.
Γ' αυτό σας λἐω ......
Δεν με Πειράζει που εγώ το καλοκαίρι μου ΔΕΝ θέλω να κάνω διακοπές μακρυά απ το νησί μου.
Δεν με Πειράζει που θα βλέπω τα αφρισμένα νερά απ το καλοκαιρινό μελτεμάκι και θα τα φαντάζομαι σαν απόνερα κρουαζιερόπλοιου στην καραϊβική.
Δεν με Πειράζει που θέλω να ζήσω το καλοκαίρι μου προς σκασίλα αυτών που μας λένε ...... «Τα κουβαδάκια σας και σε άλλη παραλία…».
Αυτό που με πειράζει ……. είναι ότι πολλοί από μας δεν θέλουν να δεχτούν, παρά τα όσα κακά μπορεί να υπάρχουν, πως η ζωή  και το νησί μας είναι τα ομορφότερα …


KΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ


2 σχολια:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Μπράβο και πάλι μπράβο Admin!
Νομίζω ότι οι εικόνες πρέπει να είναι πιό αργές γιά να τις ευχαριστηθούμε.
Καλό καλοκαίρι.
ΧΑΣΑΝ

Anonymous said... Best Blogger Tips

Συγχαρητήρια admin το video είναι καταπληκτικό. Συμφωνό μαζί σου ότι έχουμε το πιο όμορφο νησίκαι σε όλα όσα γράφεις. Καλό καλοκαίρι.