ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ & Ανακοινώσεις & Τρίτων ΕΔΩ, - W3docs Eύκολα ΕΔΩ

10/10/2010

Σε σένα που ζητάς την ψήφο μου

"Συναισθηματική … μα, και… Ουσιαστική Απογοήτευση"

Σε σένα απευθύνομαι υποψήφιε, σε σένα που δεν δραπετεύεις από πουθενά ούτε καν από του εαυτό σου.
Θα πρέπει να γνωρίζεις ότι αυτό που ονομάζουμε "κοινή γνώμη", είναι το σύνολο όλων εκείνων των γνωμών, όλων των μικρών ανθρώπων σαν και μένα, των απλών αντρών και γυναικών.
Των δικών μας γνωμών, που όσο μικροί και απλοί κι αν είναι ήμαστε, δύο γνώμες έχουμε, μια σωστή και μια λαθεμένη.
Τις λαθεμένες γνώμες επειδή φοβόμαστε, δημόσια τις διατυπώνουμε, ενώ τις σωστές απ τον ίδιο φόβο ΔΕΝ τις διατυπώνουμε ποτέ.
Δεν συγχωρώ τον εαυτό μου που έμεινα απαθής, κλεισμένος στον εαυτό μου και στην ζωή μου.
Γι’ αυτό και ΔΕΝ είμαι πλέον πρόθυμος να κάνω κι άλλες θυσίες, και ούτε από φόβο πια να σιωπώ.
Ίσως να άργησα, μα ένιωσα το τρομερό μου λάθος που τόσο καιρό καλλιεργούσα.
Έτσι πήρα την απόφαση να μην αφήσω τον εαυτό μου ν' αφανιστεί κάτω απ' τη στενοκεφαλιά και τη μικροπρέπεια σου.
Εγώ, όπως και πολλοί άλλοι ειλικρινείς και αληθινοί άνθρωποι που έλπιζαν, απογοητεύτηκαν.
Δεν με ενδιαφέρεις πια ούτε εσύ ούτε η μοίρα σου, και επειδή δεν είσαι σε θέση να εκτιμάς κάποιον που δεν είναι κοντά σου, είμαι αναγκασμένος να μεγαλώσω την μεταξύ μας απόσταση.
Πιστεύω ότι έχω ακόμα σπουδαία πράγματα να κάνω, γιατί ανακάλυψα έστω κι αργά την ενέργεια που είναι η ΦΩΝΗ, και ΔΕΝ θα αφήσω με τίποτα να ακούγεται μόνο η δική σου.
Αυτό που θα σε κατακτήσει στο τέλος δεν είμαι εγώ με την ΦΩΝΗ ΜΟΥ, αλλά το ίδιο σου το αίσθημα, το συναίσθημα της απογοήτευσης, και δεν έχω καμιά αμφιβολία γι' αυτό, γιατί απαλλαγμένος απ' τη μικρότητά και τη μικροπρέπεια σου, ίσως ν' αρχίζεις να σκέπτεσαι.
Κι είναι αλήθεια, η σκέψη στην αρχή θα είναι αξιοθρήνητη, λαθεμένη και άσκοπη, μα κάποτε θ' αρχίσεις να σκέπτεσαι σοβαρά, θα μάθεις να υπομένεις τον πόνο που κουβαλάει η σκέψη για τον εαυτό σου, και για χρόνια ολόκληρα, σιωπηλά, θα μένεις με σφιγμένα δόντια.
Αυτός ο πόνος ίσως θα σε κάνει να σκεφτείς.
Admin


0 σχολια: