ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ & Ανακοινώσεις & Τρίτων ΕΔΩ, - W3docs Eύκολα ΕΔΩ

05/11/2010

ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ « ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ »

Ο Συνδυασμός  « ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ» του κ. Γ. Μίχα  μας έστειλε το παρακάτω φωτοαντίγραφο σε απάντηση στα ερωτήματά μας.

Απάντηση στις  5/11/2010, ώρα 5:29 μ.μ.  [Κλικ στην εικόνα].

Αγαπητέ κ. Μίχα.
Η αίτησή σας (ως η παραπλεύρως φωτογραφία) προς τον Δήμο του Πειραιά, ΔΕΝ αποδεικνύει την έγκριση ή την παροχή άδειας σύνδεσης για παροχή ηλεκτρικού ρεύματος.
Τα ερωτήματα μου ήταν συγκεκριμένα και απαιτούν συγκεκριμένες απαντήσεις.
Είναι επομένως οφθαλμοφανές και πέραν πάσης αμφιβολίας ότι ο δήμος Πειραιά δεν σας παραχώρησε την άδεια για παροχή του ηλεκτρικού ρεύματος μέσα από τον δημοτικό φωτισμό και επομένως ΕΣΕΙΣ, αυθαίρετα παραβιάσατε τους υποσταθμούς διανομής του δημοτικού φωτισμού, ΚΑΙ προβήκατε παράνομα σε σύνδεση χωρίς την τοποθέτηση ενδιάμεσου μετρητά κατανάλωσης, με αποτέλεσμα την εις βάρος μου λάθρα κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας.
Σας επισυνάπτω και εγώ με την σειρά μου φωτογραφίες κι άλλου εκλογικού σας περιπτέρου, πέρα από το περίπτερο της πλατείας Κοραή για το οποίο αιτήσατε την παροχή,  κι αυτό... χωρίς μετρητή κατανάλωσης.
Επομένως η δηλούμενη πρόθεση σας για καταβολή της αξίας της κατανάλωσης ενός περιπτέρου είναι ίσως ένας καλός πολιτικός ελλειγμός.
Είμαι υποχρεωμένος να σας γνωρίσω ότι η επικοινωνία αυτή αναρτάται και στο διαδίκτυο (Τοπικά Blogs).
Οφείλω επίσης να σας ενημερώσω ότι ήστε ο πρώτος εκ των συνυποψηφίων σας που με τίμησε με την απάντηση του ως τώρα
Σας ευχαριστώ.
Δημότης/.


0 σχολια: