ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ & Ανακοινώσεις & Τρίτων ΕΔΩ, - W3docs Eύκολα ΕΔΩ

20/03/2012

Θα μου πουν «ΕΣΥ ΤΑ ΦΤΑΙΣ»!

Από καιρό σκεφτόμουν να γράψω για έναν προβληματισμό μου που αφορά την κατάσταση που επικρατεί σχετικά με την οικονομική κρίση και για το γεγονός ότι οι άνθρωποι πάμε κατά διαόλου.
Δεν ήξερα όμως πώς να το αποδώσω πιο σωστά διότι ήμουν (και συνεχίζω να είμαι) απόλυτα μπερδεμένος.
Θα μου πουν κάποια μέρα οι νεότεροι "ΕΣΥ ΤΑ ΦΤΑΙΣ ............"...
Και τότε τι θα απαντήσω ?
Τίποτε...!!!
Θυμάμαι –και θυμάστε- ότι διαχρονικά πάντοτε λέγαμε ότι για την κατάντια της κοινωνίας μας φταίνε συνήθως οι παλαιότεροι, οι οποίοι, με τις ενέργειες και τους λανθασμένους χειρισμούς τους, έφεραν τις νέες γενιές προ τετελεσμένων γεγονότων.
Πρόκειται για ένα τέλμα, για το οποίο -σαφώς- δεν φταίνε οι νεότεροι, αλλά παρόλα αυτά καλούνται να βγάλουν τα κάστανα από τη φωτιά, κάστανα τα οποία κάποιοι άλλοι τα έβαλαν.
Είμαι, σε μια ηλικία – μεταβατικό στάδιο από την «απενοχοποιημένη νεότητα» στην πλήρη ενηλικίωση των ευθυνών που καταλογίζονται συνήθως στους «παλαιότερους».
Βλέπω ότι οι εποχές των επαναστάσεων έχουν παρέλθει.
Παρόλο που βλέπουμε τον κόσμο να ξεσηκώνεται, αυτό δεν σημαίνει και τίποτε, αφού κανένας πλέον δεν λαμβάνει υπ’ όψιν του τον κόσμο, σκεπτόμενοι ότι «φούσκα είναι και θα σπάσει και θα καταλαγιάσει η οργή του κόσμου».
Η –«πολυπιππιλλιμένη»- οικονομική κρίση είχε ως αποτέλεσμα το ξεσηκωμό, ο οποίος όχι μόνο δεν έπληξε το υπάρχον σύστημα, αλλά καθημερινά να ενισχύεται και αυτό είναι που με προβληματίζει.
Με προβληματίζει ακόμα το γεγονός ότι, όσο περνά ο καιρός και συνεχίζω να βάζω χρόνια στην πλάτη μου, θα έλθει εκείνη η στιγμή που θα μου πει κάποιος νεότερος ....
«εσείς φταίτε για την κατάντια μας και για την πείνα και για όλα τα δεινά που τραβά η ανθρωπότητα», καταλογίζοντας μου τις ίδιες ευθύνες, που καταλογίζω εγώ σήμερα, στους παλαιότερους.
Τότε εγώ δεν θα μπορώ να πω τίποτε απολύτως,
- Διότι αφενός θα έχει απόλυτο δίκαιο, και μπορεί μεν να μην ευθύνομαι για την καταστροφή διότι και εγώ «κληρονόμος της ήμουν», αλλά όμως φταίω για την μη παρεμπόδιση της εξέλιξης της.
« διότι δεν ήμουν » όσο επαναστάτης έπρεπε ή δεν μου επετράπη να επαναστατήσω.
Από την άλλη όμως, δεν πρέπει να περιμένει κανείς « άδεια » από κανέναν για να επαναστατήσει, αλλιώς τι σόι επανάσταση θα είναι.

Πηγή: sigmalive


0 σχολια: