Επέκταση του Τραμ προς Πειραιά, κυκλική γραμμή ΣΕΦ - Ακτή Ποσειδώνος.
Ο διαγωνισμός για την κατασκευή της επέκτασης, ύψους 91.808.500 €, είχε διεξαχθεί το 2009 και ανέδειξε μειοδότη την Θέμελη Α.Ε.
Στη συνέχεια όμως, η ΤΡΑΜ Α.Ε. ανέθεσε το έργο στον τέταρτο μειοδότη με συνέπεια να κατατεθούν δικαστικές προσφυγές από την κατασκευαστική εταιρία που καθυστέρησαν το έργο για 3 χρόνια....
Το Πρωτοδικείο δικαίωσε την κατασκευαστική πριν από λίγες μέρες και έτσι ανοίγει ο δρόμος για την υπογραφή της σύμβασης.
Και εδώ όμως αναμένεται καθυστέρηση καθώς πριν την υπογραφή πρέπει α) να υπάρξει τροποποίηση νόμου ο οποίος θα δίνει στην Αττικό Μετρό Α.Ε. το δικαίωμα να υπογράφει συμβάσεις της πρώην Τραμ Α.Ε, β) να αποσταλεί η σύμβαση στο Ελεγκτικό Συνέδριο για έγκριση, γ) να ενημερωθεί η Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής σχετικά με τη σύμβαση, και δ) να δοθεί από τον Υπουργό Υποδομών εντολή για την υπογραφή της.
Από τη στιγμή της υπογραφής (λογικά μέσα στο 2012) θα απαιτηθούν 2 περίπου χρόνια για την κατασκευή του έργου.
Η νέα γραμμή 5,4 χλμ θα συνδέει το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας με το λιμάνι του Πειραιά και αναμένεται να ενισχύσει την επιβατική κίνηση του μέσου σταθερής τροχιάς κατά 25.000 άτομα, συμβάλοντας στην κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση του κέντρου της πόλης.
Οι στάσεις της κυκλικής διαδρομής θα είναι οι εξής: Γήπεδο Καραϊσκάκη, Μ. Ασίας, Γ. Λαμπράκη, Ευαγγελίστρια, Πλατεία Δεληγιάννη, Δημαρχείο, Ακτή Ποσειδώνος. Και στην επιστροφή: Αγία Τριάδα, Πλατεία Ιπποδαμείας, 34ου Συντάγματος, Ανδρούτσου και Ομηρίδου Σκυλίτση.
Τρεις ακόμα επεκτάσεις του Τραμ αναμένονται στην ευρύτερη περιοχή του Πειραιά.
Σύμφωνα με το Δήμο Κερατσινίου – Περάματος, ο Οργανισμός Ρυθμιστικού Σχεδίου Αθήνας σε επιστολή του προς το Υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων στις 7 Φεβρουαρίου με την οποία κοινοποίησε το σχεδιασμό του για την επόμενη δεκαετία, αναφέρει μεταξύ άλλων, ως πρώτη προτεραιότητα, τη νέα σύνδεση τύπου ελαφρού μετρό/τραμ μεταξύ Πειραιά-Κερατσινίου-Περάματος.
Από τη στιγμή της υπογραφής (λογικά μέσα στο 2012) θα απαιτηθούν 2 περίπου χρόνια για την κατασκευή του έργου.
Η νέα γραμμή 5,4 χλμ θα συνδέει το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας με το λιμάνι του Πειραιά και αναμένεται να ενισχύσει την επιβατική κίνηση του μέσου σταθερής τροχιάς κατά 25.000 άτομα, συμβάλοντας στην κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση του κέντρου της πόλης.
Οι στάσεις της κυκλικής διαδρομής θα είναι οι εξής: Γήπεδο Καραϊσκάκη, Μ. Ασίας, Γ. Λαμπράκη, Ευαγγελίστρια, Πλατεία Δεληγιάννη, Δημαρχείο, Ακτή Ποσειδώνος. Και στην επιστροφή: Αγία Τριάδα, Πλατεία Ιπποδαμείας, 34ου Συντάγματος, Ανδρούτσου και Ομηρίδου Σκυλίτση.
Οι υπόλοιπες επεκτάσεις του Τραμ
Επέκταση του Τραμ στον Πειραιά, β' φάση.
Σύμφωνα με τον παλαιότερο σχεδιασμό της ΤΡΑΜ Α.Ε. η δεύτερη φάση της επέκτασης θα είναι προς τη χερσόνησο της Πειραϊκής και θα εξυπηρετεί τις συνοικίες της Καλλίπολης και του Χατζηκυριάκειου.
Επέκταση του Μετρό προς Κερατσίνι, γ' φάση.
Τέλος, η τρίτη και η τέταρτη φάση προβλέπουν την επέκταση της γραμμής από την Ακτή Ποσειδώνος προς το Κερατσίνι και το Πέραμα.
Δ' φάση της επέκτασης του Τραμ προς Πέραμα.
Σύμφωνα με το Δήμο Κερατσινίου – Περάματος, ο Οργανισμός Ρυθμιστικού Σχεδίου Αθήνας σε επιστολή του προς το Υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων στις 7 Φεβρουαρίου με την οποία κοινοποίησε το σχεδιασμό του για την επόμενη δεκαετία, αναφέρει μεταξύ άλλων, ως πρώτη προτεραιότητα, τη νέα σύνδεση τύπου ελαφρού μετρό/τραμ μεταξύ Πειραιά-Κερατσινίου-Περάματος.
Πηγή: ΣΤΑΣΥ
0 σχολια:
Post a Comment