ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ & Ανακοινώσεις & Τρίτων ΕΔΩ, - W3docs Eύκολα ΕΔΩ

15/10/2013

Για να ολοκληρώσω το έργο μου.......« Εσύ... θα με ψήφιζες ;»

Ας πούμε ότι είμαι...... ο σημερινός δήμαρχος του δήμου «Χ» και έβαζα  υποψηφιότητα για την επανεκλογή μου.

Μεταξύ άλλων θα έχω στο πρόγραμμά μου την κατασκευή μιας μαρίνας και ενός αεροδρομίου.
Στην διασταύρωση προς την μαρίνα και το αεροδρόμιο, κάτι σαν την διασταύρωση στο ΙΚΑ, για μια κ' έξω αποσυμφόρηση της κυκλοφορίας και το μποτιλιάρισμα, πρέπει να κατασκευάσω και μια αερογέφυρα.
 Θέλω να μου απαντήσετε με ειλικρίνεια...
Δικαιολογούμαι πριν γίνω αστρόσκονη, να ζητάω την επανεκλογή μου για δύο και τρεις συνεχόμενες  πενταετίες ή και μέχρι όσο πάει, ισχυριζόμενος τάχα .. πως για να ολοκληρώσω το έργο μου ΠΡΕΠΕΙ να με ξαναψηφίσετε ???

Και για να δείτε πόσο σοβαρό είναι το όλο θέμα, εδώ σας έχω τα εναλλακτικά σχέδια της αερογέφυρας (Βάλε τον κέρσορα πάνω στην εικόνα  να τα δεις!!) .

Στην αντίθετη περίπτωση, 
ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ
 δικαιολογημένος να σας κατηγορώ  για αχαριστία ???
Μη γελάς... Να κλαίς καλύτερα που θα με χάσεις !!!!


0 σχολια: