ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ & Ανακοινώσεις & Τρίτων ΕΔΩ, - W3docs Eύκολα ΕΔΩ

10/10/2013

Ελλάδα, με τα νησιά της, τις πανέμορφες παραλίες και τόσα άλλα όμορφα και ωραία.. είναι έτσι τα πράγματα ή μήπως ισχύει ακριβώς το αντίθετο; (slideshow)

Πόσες φορές στις συζητήσεις που κάνουμε δεν αναφερόμαστε στην Ελλάδα, χαρακτηρίζοντάς την ως «τον ευλογημένο τόπο», «τον τόπο μοναδικής ομορφιάς», ως τον «ομφάλιο λώρο της γης», με τα πανέμορφα νησιά της,τις δαντελένιες ακρογιαλιές και τις παραλίες της;

Τελικά έτσι είναι τα πράγματα ή μήπως ισχύει ακριβώς το αντίθετο; Πώς γίνεται ο κάτοικος που ζει σ’ αυτόν τον «ευλογημένο τόπο» να έχει χάσει “τ’ αυγά και τα πασχάλια”, και να μη βλέπει την αλήθεια; 

 
Είμαι της άποψης πως η Ελλάδα μας, «έπαψε να είναι ο ευλογημένος τόπος, χρόνια τώρα !» και συνεχίζει μέχρι σήμερα, αφού και εγώ, όπως τόσοι άλλοι, σταματήσαμε να κάνουμε την απαραίτητη καθημερινή αυτοεξέταση, αφού και εγώ σαν όλους τους άλλους κατάντησα «ρηχός σε αυτογνωσία, όσο αλαζόνας και παράλογος» !!
 

Είναι εύκολο θα μου πείτε, να επιρρίπτω τις ευθύνες στους άλλους και πως έτσι φεύγω απ’ το «εγώ μου» και την ανάκριση του, και ότι ασκώ κριτική στους άλλους και σε όλα εκτός απ’ τον εαυτό μου.

Όμως δεν είναι έτσι τα πράγματα, πρώτος εγώ αναλαμβάνω τις ευθύνες μου !
 

Ας δούμε λοιπόν με το μάτι του φωτογραφικού φακού την αλήθεια από μια άλλη σκοπιά, κι «αντί συζήτησης» ας ψάξουμε να βρούμε αυτή την αλήθεια μέσα από τις εικόνες του photobucket, να δούμε παρέα τον έξω κόσμο, άλλους τόπους εξ ίσου ευλογημένους, εξωτικούς, κύρια όμως πως εκδηλώνουν οι άλλοι..την αγάπη στην δική τους πατρίδα.
 

Πολλές ιδέες χόρευαν στο κεφάλι μου μέχρι να καταλήξω πως ... για να γίνει η Ελλάδα ένας πραγματικά ευλογημένος τόπος, που να μπορώ να τον συγκρίνω με τις άλλες γωνιές της γης, θα πρέπει πρώτος εγώ «εκ των έσω», να κάνω την υπέρβαση μου και μαζί  να μάθουμε στ’αλήθεια ΠΟΙΟΙ πραγματικά είμαστε και όχι αυτοί που νομίζουμε ότι είμαστε» !

(Από τις 105 εικόνες που ακολουθούν, 
η κάθε μια έχει την δική της ομορφιά και σημασία)

staffpicks's Landscapes album on Photobucket


0 σχολια: