ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ & Ανακοινώσεις & Τρίτων ΕΔΩ, - W3docs Eύκολα ΕΔΩ

18/11/2012

Έτσι διαφημίζουμε εμείς την Ελλάδα στο Εξωτερικό, και έτσι οι Κινέζοι !! (Vid)

Είναι δυνατόν να διαφημίζει μ' αυτό το τρόπο την Ελλάδα στο εξωτερικό ο Εθνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ) ??

Όπως μπορείτε να δείτε και εσείς το βίντεο μόνο... ελληνικό «χρώμα» δεν διαθέτει!

 
Αλήθεια πόσο μας κόστισε ??  ...... (Παραγωγή 6/11/2012)
Στο σποτ εμφανίζεται να συμμετέχει και η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη
(βλέπε στο 1:47  & στα  2:11).

Κι έτσι διαφημίzει την Ελλάδα το κινέζικο τηλεοπτικό δίκτυο CCTV9.
Ενα μεγάλο τουριστικό και πολιτιστικό αφιέρωμα στην Ελλάδα με τίτλο ... «Glamorous Greece» ετοιμάζει κινεζικό τηλεοπτικό δίκτυο, με συμπαραγωγό την ΕΡΤ.
Αυτό θα περιλαμβάνει κινηματογραφικές λήψεις από αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία της Ελλάδας.., οι οποίες πήραν πρόσφατα το πράσινο φως από το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο.
Το ελληνικό αφιέρωμα θα παρουσιαστεί σε τέσσερα 45λεπτα επεισόδια,την κινεζική και στην αγγλική γλώσσα, γεγονός που θα προβάλλει σημαντικά τη χώρα μας στο εξωτερικό.

Η αγγλόφωνη έκδοσή του θα μεταδίδεται δορυφορικά σε Ευρώπη, Ασία και Αμερική, καθώς και σε όλο τον κόσμο μέσω Ίντερνετ ( http://cctvdocumentary.cntv.cn ).
Οι λήψεις, που θα πραγματοποιηθούν από τα μέσα Νοεμβρίου έως και τα μέσα Δεκεμβρίου, θα επικεντρωθούν στα σημαντικότερα μνημεία των νομών Αττικής, Αργολίδας και Ηρακλείου, στα μοναστήρια των Μετεώρων, την Κνωσό, καθώς και στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο, το Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου και το Παναθηναϊκό Στάδιο.

Παράλληλα, θα γυριστεί και μια σειρά συνεντεύξεις από επιφανείς Έλληνες, όπως ο χορευτής, χορογράφος και σκηνοθέτης Δημήτρης Παπαϊωάννου και η διευθύντρια της Πινακοθήκης Ευάγγ. Αβέρωφ στο Μέτσοβο και πρόεδρος του Ιδρύματος Ευάγγ. Αβέρωφ-Τοσίτσα, Τατιάνα Αβέρωφ, αλλά και από άγνωστους κατοίκους της χώρας μας, όπως ένας ψαράς, ένας οινοποιός και ένας γλύπτης.

Η συμμετοχή της ΕΡΤ ως συμπαραγωγού έχει αποτέλεσμα τη μείωση των τελών κινηματογράφησης κατά το ήμισυ, όπως προβλέπεται για παραγωγές της ελληνικής δημόσιας τηλεόρασης.


1 σχολια:

ΨΙΛΗ ΑΜΜΟΣ said... Best Blogger Tips

21 November 2012

Το Flash-mob είναι εκδήλωση, στη διάρκεια της οποίας, μια ομάδα ανθρώπων συγκεντρώνονται σε ένα δημόσιο χώρο, κάποιοι αρχίζουν να χορεύουν και σιγά σιγά ενσωματώνονται στο χορό και οι περαστικοί.

Το βίντεο ανέβηκε στην επίσημη ιστοσελίδα του Υπουργείου Τουρισμού, visitgreece.gr και τα γυρίσματα έγιναν εξολοκλήρου στη Μεγάλη Βρετανία,και σύμφωνα με την υπουργική απόφαση, η συνολική δαπάνη που εγκρίθηκε από το υπουργείο είναι 75.020€.

Από αυτά τα 59.520,00 € περίπου χρησιμοποιήθηκαν για την πραγματοποίηση της εκδήλωσης Flash Mob, στις 6 Νοεμβρίου, στο Λονδίνο, καθώς και την παραγωγή δύο βίντεο, διάρκειας 45 δευτερολέπτων και 4 λεπτών, υπό μορφή flash-mob, από την εταιρεία SPORT CEL Marketing Limited.

Επίσης, ποσό 15.500,00 € περίπου, διατέθηκε για την παράθεση ενός κοκτέιλ, στο ΟΧΟ ΤΟWER Restaurant, Brasserie & Bar, στις 6 Νοεμβρίου 2012 και μετά το πέρας της ανωτέρω εκδήλωσης, με προσκεκλημένους του ΕΟΤ και τους χορευτές της εκδήλωσης (περίπου 200 άτομα), το οποίο καταβλήθηκε στην εταιρεία Harvey Nichols Restaurants.